سهراب رحیم‌زاده امروز در مراغه اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان تابلو و خطرناک، در سطح شهرستان اجرا شد. وی اظهارداشت: مأموران با اجرای این طرح تعداد ۷۲ معتاد پرخطر و ۱۲ خرده‌ فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر […]

سهراب رحیم‌زاده امروز در مراغه اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان تابلو و خطرناک، در سطح شهرستان اجرا شد.

وی اظهارداشت: مأموران با اجرای این طرح تعداد ۷۲ معتاد پرخطر و ۱۲ خرده‌ فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر کشف کردند.

رحیم‌زاده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و معتادان تابلو و خطرناک به منظور بازپروری تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس برای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.