مسجد جامع عجب‌شیر میزبان طرح ضیافت الهی
مسجد جامع عجب‌شیر میزبان طرح ضیافت الهی

عبدالله گلشن در این خصوص اظهار کرد: این طرح از اولین‌روز ماه مبارک رمضان در مسجد جامع این شهرستان شروع شده و جزءخوانی، تلاوت قرآن و برگزاری نماز‌های یومیه به صورت جماعت از جمله برنامه‌های این طرح می‎باشد. وی در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان، افزود: در چهاردهمین روز از ماه […]

۸۷۲۴۶tعبدالله گلشن در این خصوص اظهار کرد: این طرح از اولین‌روز ماه مبارک رمضان در مسجد جامع این شهرستان شروع شده و جزءخوانی، تلاوت قرآن و برگزاری نماز‌های یومیه به صورت جماعت از جمله برنامه‌های این طرح می‎باشد.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان، افزود: در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان نیز مراسم افطاری ساده در جهت تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری مبنی بر پرهیز از تجملات و تشریفات، در مسجد جامع شهرستان عجب‌شیر برای عموم مردم برپا می‌شود.

وی افزود: تاکنون طی چند مراسم سفره‌های افطاری برای مردم این شهرستان برپا شده است و در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان نیز میزبان مددجویان کمیته‌ی این شهرستان بوده‌ایم و همچنین مردم نیز با دیدن این سفره‌های ساده سر شوق آمده و در تدارک افطار سهیم می‌شوند.

گلشن خاطرنشان کرد: در تمامی مساجد این شهرستان برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در طول ماه مبارک اجرا می‌شود که در مسجد جامع و مسجد علی‌ابن ابی‌طالب این برنامه‌ها گسترده‌تر می‎باشد.

وی گفت: نمازهای یومیه در تمامی مساجد این شهرستان به صورت جماعت برگزار شده و در روزهایی که مراسم افطاری در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود ابتدا نماز مغرب به جماعت اقامه شده و سپس مردم روزه‌های خود را افطار می‎کنند.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های لیالی قدر نیز در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

ایسنا