اولین جلسه کمیته قوانین و مقررات شمالغرب کشور در تبریز برگزار می‌شود
اولین جلسه کمیته قوانین و مقررات شمالغرب کشور در تبریز برگزار می‌شود

زین العابدین موسی‌زاده در این خصوص اظهارکرد: این کمیته متشکل از اعضای معاونان و کارشناسان حقوقی و ثبتی و همچنین وکلای ادارات اوقاف استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل می‌باشد. وی در خصوص عملکرد  این کمیته، بیان کرد: این کمیته در تلاش برای طرح و بررسی مشکلات قوانین امور اوقافی و ارائه‌ی پیشنهادات لازم در جهت […]

۸۷۲۴۴tزین العابدین موسی‌زاده در این خصوص اظهارکرد: این کمیته متشکل از اعضای معاونان و کارشناسان حقوقی و ثبتی و همچنین وکلای ادارات اوقاف استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل می‌باشد.

وی در خصوص عملکرد  این کمیته، بیان کرد: این کمیته در تلاش برای طرح و بررسی مشکلات قوانین امور اوقافی و ارائه‌ی پیشنهادات لازم در جهت رفع آن‌ها و بررسی و اعلام خلأهای قانونی در رابطه با موقوفات می‎باشد.

معاون ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: بررسی و ارائه راهکارهای مناسب در خصوص حل و فصل موارد اختلافی با سایر دستگاه‌های اجرایی نیز یکی دیگر از اهداف تشکیل این کمیته است.

موسی‌زاده خاطرنشان کرد: این کمیته با برگزاری جلسات فصلی در تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده خواهد بود که اولین جلسه‌ی آن امروز راس ساعت ۱۶ در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی این جلسات محل بعدی برگزاری این جلسه نیز مشخص خواهد شد.

 

ایسنا