خطیبی: ترکیب ماشین سازی در لیگ برتر بومی خواهد بود
خطیبی: ترکیب ماشین سازی در لیگ برتر بومی خواهد بود

رسول خطیبی با اشاره به جدایی بازیکنانی که نقشی موثر در تیم صعود سبزجامگان به لیگ برتر داشته‌اند، گفت: من و هواداران فهیم تیم ماشین‌سازی زحمات و تلاش‌های صادقانه این بازیکنان در صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر و شادی آنان در روز غلبه بر مس رفسنجان و تثبیت صعود تیم به سطح اول […]

mehrvarz_ahmadi-2-2.jpg__569x320_q85_crop_subsampling-2رسول خطیبی با اشاره به جدایی بازیکنانی که نقشی موثر در تیم صعود سبزجامگان به لیگ برتر داشته‌اند، گفت: من و هواداران فهیم تیم ماشین‌سازی زحمات و تلاش‌های صادقانه این بازیکنان در صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر و شادی آنان در روز غلبه بر مس رفسنجان و تثبیت صعود تیم به سطح اول فوتبال کشور بعد از وقفه دو دهه‌ای را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

رسول خطیبی با تاکید به این که نام این بازیکنان برای همیشه در تاریخ قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال شمالغرب کشور و اذهان هواداران ثبت و حک شده است، ادامه داد: به درستی این بازیکنان طی فصلی رویایی با تمامی وجود در خدمت تیم بوده و تلاش شایسته‌ای را برای صعود تیم به لیگ برتر و تحقق آرزوی دیرین خیل هواداران ماشین سازی برعهده داشته‌اند ولی با توجه به حصور تیم در لیگ برتر و نیاز به بازیکنانی جدید و از سویی محدودیت عددی در جذب بازیکن، به ناچار تعدادی از بازیکنان فصل قبل در فصل پیش‌رو در کنار ما نخواهند بود. برای این بازیکنان که برای همیشه در دل و ذهن من و هواداران خواهند بود آرزوی توفیق و پیشرفت در زندگی را از خداوند متعال خواهانم و هرگز تلاش‌های آنان را فراموش نمی‌کنم.

سرمربی تیم ماشین سازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مجید اقدم در سمت سرپرست تیم در اولین حضور ماشین سازی در لیگ برتر، گفت: بدون تردید اقدم از بزرگان باشگاه ماشین سازی و فوتبال استان بوده و حضور ایشان خواهد توانست در حل و فصل مطلوب و به موقع مسائل نقش ارزنده داشته باشد و وی فردی از جنس فوتبال و ماشین سازی است.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های چشمگیر و اساسی سید محمد علوی در این سمت طی فصل گذشته، افزود: سید محمد علوی از اسطور‌ه‌های باشگاه ماشین سازی بوده و بدون تردید در سرپرستی تیم صعود کرده به لیگ برتر طی فصلی پرفشار و استرس تلاش بیاد ماندنی و توانفرسا داشته است و خدمات ایشان هرگز فراموش شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه از تجارب سید محمد علوی در سایر بخش‌های باشگاه استفاده خواهد شد، گفت: باشگاه ماشین سازی و هواداران فهیم تیم هرگز خدمات و تلاش‌های خدمتگزاران خود را فراموش نکرده و این وجه تمایزی مهم و مشخصه ای ارزشمند برای قدیمی ترین باشگاه فوتبال کلانشهر تبریز است.

سرمربی ماشین سازی با تاکید به تلاش مجموعه باشگاه برای حضوری توانمند در لیگ برتر، افزود: من همیشه به توان بازیکنان بومی در فوتبال اعتقاد داشته‌ام و ترکیب تیم در فصل جدید ترکیبی بومی است که با استفاده از بازیکنان خارجی می‌تواند توان خود را به نمایش بگذارد.

خطیبی در پایان اضافه کرد: به یاری خداوند و با حمایت هواداران امسال حضوری قدرتمند و موثر در لیگ برتر خواهیم داشت و در این راه اتحاد، همدلی و حمایت هواداران فهیم و قدرشناس ماشین سازی می‌تواند چون همیشه عامل موفقیت‌های بیشتر باشد.

ایسنا