شهردار به حرف اعضای شورا در عزل و نصب‌ها توجه نکند/ تحلیف ۲ عضو در شورای شهر
شهردار به حرف اعضای شورا در عزل و نصب‌ها توجه نکند/ تحلیف ۲ عضو در شورای شهر

شهرام دبیری امروز در تبریز، با اعلام تحلیف آقایان علا‌الدین نور محمدزاده و لطفی در جلسه صبح روز یکشنبه این هفته تبریز اظهار داشت: این دو نفر به جای خانم اکرم حضرتی و آقای حبیب شیری‌آذر تحلیف شده و همانطور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم اگر برای خانم خاماچی نیز کیفر خواست صادر شود نفر […]

۱۳۹۴۰۴۱۲شهرام دبیری امروز در تبریز، با اعلام تحلیف آقایان علا‌الدین نور محمدزاده و لطفی در جلسه صبح روز یکشنبه این هفته تبریز اظهار داشت: این دو نفر به جای خانم اکرم حضرتی و آقای حبیب شیری‌آذر تحلیف شده و همانطور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم اگر برای خانم خاماچی نیز کیفر خواست صادر شود نفر بعدی از اعضای علی‌البدل در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد.

دبیری افزود: تا جایی که اطلاع دارم تعداد اعضای علی‌البدل ۷ یا ۸ نفرند و در صورتی که تمام ۴ نفر اعضا نیز از ادامه فعالیت در شورای شهر باز بمانند مشکلی از جهت افراد جایگزین به وجود نخواهد آمد.

رئیس شورای شهر تبریز همچنین در پاسخ به معضل همیشگی دخالت اعضا در عزل و نصب‌ها که با وجود تمام مسایل به وجود آمده در شورای شهر همچنان ادامه دارد، گفت: در این مورد بارها از اعضا خواسته‌ایم که از دخالت پرهیز کنند و به شهردار هم گفته‌ایم که در این موارد به حرف اعضای شورا توجه نکنند.

وی افزود: تاکید ما این است که با توجه به اینکه مسائلی که اخیرا در شورای شهر بوجود آمده و خواه ناخواه به اعتبار ما لطمه خورده لازم است بیشتر برای اصلاح وضعیت تلاش کنیم نه اینکه با ادامه دادن به این شرایط و دخالت‌ها وضعیت را بدتر کنیم.

دبیری در پاسخ به پرسشی در ارتباط با طرح دوفوریتی متوقف کردن برنامه شهریمیز در صحن علنی گفت: به لحاظ قانونی این طرح در صحن مطرح خواهد شد اما من مخالفتم را با این طرح و متوقف کردن این برنامه تنها به جهت این ادعا که یک عضو شورا به برنامه دعوت نشده است، اعلام خواهم کرد.