بی احتیاطی در رانندگی، زن و مرد را به کام مرگ کشاند
بی احتیاطی در رانندگی، زن و مرد را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: این حادثه در ساعت ۱۱:۲۰ ظهر امروز و به دنبال برخورد سه دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶، وانت نیسان و پراید به وقوع پیوست. سرهنگ جواد ناموران گفت: بی احتیاطی راننده پژو ۲۰۶ علت سانحه گزارش شده است و طی آن راننده ۵۰ ساله و همسر ۴۳ ساله‌اش در دم جان […]

۸۷۱۶۶tرئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: این حادثه در ساعت ۱۱:۲۰ ظهر امروز و به دنبال برخورد سه دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶، وانت نیسان و پراید به وقوع پیوست.

سرهنگ جواد ناموران گفت: بی احتیاطی راننده پژو ۲۰۶ علت سانحه گزارش شده است و طی آن راننده ۵۰ ساله و همسر ۴۳ ساله‌اش در دم جان باختند و راننده ۵۱ ساله وانت نیسان مصدوم شد.

 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز گفت: برای این حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اهر و سامبوران اعزام شده بودند که بعد از تائید مرگ دو نفر از سرنشینان پژو ۲۰۶، راننده ۵۱ ساله وانت نیسان را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال دادند .

 

حسینقلی زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته‌ها را در بر دارد که مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمایی رانندگی، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.