اطعام ۳۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر در ماه رمضان
اطعام ۳۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر در ماه رمضان

ارسلان طهماسبی افزود: امسال نیز مانند سال‌های پیش در ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی در شش مسجد این شهرستان افطار بیش از ۳۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در روزهای آینده برگزار می شود. وی، با اشاره به اینکه بیش از ۴۲۰۰ خانواده تحت پوشش این کمیته در شهرستان اهر می باشند گفت: در […]

۸۷۱۵۶tارسلان طهماسبی افزود: امسال نیز مانند سال‌های پیش در ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی در شش مسجد این شهرستان افطار بیش از ۳۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در روزهای آینده برگزار می شود.

وی، با اشاره به اینکه بیش از ۴۲۰۰ خانواده تحت پوشش این کمیته در شهرستان اهر می باشند گفت: در شبهای قدر و به مناسبت ضربت خوردن حضرت علی(ع) در سطح شهر اکیپ هایی در قالب همیان مولا، با استفاده از بسته هایی غذایی که توسط مردم نوعدوست این شهرستان به این کمیته اهداء می شود در این شیها بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

طهماسبی، در پایان از اجرای طرح (مفتاح الجنه) در شهرستان اهر اظهار امیدواری کرد و افزود: تاکنون ۱۲۰ خانواده از این طرح در طول ماه مبارک رمضان برخوردار شده اند که امید است تا پایان ماه رمضان کلیه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اهر نیز از این طرح بهره مند شوند.