۲۰۱۸ فرصت بسیار مناسبی برای خانه تکانی اساسی در تبریز
۲۰۱۸ فرصت بسیار مناسبی برای خانه تکانی اساسی در تبریز

در دیدار با ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز : با همکاری و تعامل ایجاد شده در بین اداره های مختلف  با هدف آماده شدن برای میزبانی شایسته تبریز در سال ۲۰۱۸، امیدواریم شاهد یک خانه تکانی اساسی در حوزه های زیربنایی و روبنایی در تبریز باشیم. وی گفت: دبیر خانه مستفل ۲۰۱۸ بعد […]

۴۷۰۰۶۲۸_۱۳۰در دیدار با ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز : با همکاری و تعامل ایجاد شده در بین اداره های مختلف  با هدف آماده شدن برای میزبانی شایسته تبریز در سال ۲۰۱۸، امیدواریم شاهد یک خانه تکانی اساسی در حوزه های زیربنایی و روبنایی در تبریز باشیم.
وی گفت: دبیر خانه مستفل ۲۰۱۸ بعد از ماه مبارک رمضان در محل خانه تاریخی حیدرزاده با همکاری نهادها و ارگان های ذیربط آغاز به کار خواهد کرد و نمایندگان دستگاهها به صورت فعال و در سایه هم افزایی و ارتباط نزدیک با مخاطبان برای راهبری امور در راستای تبریز ۲۰۱۸ گام برخواهند داشت.
مرتضی آبدار افزود: فرصت های ارزشمندی برای تبریز به وجود آمده است که برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی به میزبانی تبریز در نیمه اول شهریور ماه یکی از آنها است که ان شا الله با تدبیر مدیریت عالی استان و همکاری دستگاه ها به خصوص شهرداری تبریز این میزبانی به بهترین وجه صورت خواهد پذیرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به لزوم برجسته شدن نقش مردم در پیشبرد اهداف در راستای تبریز ۲۰۱۸ گفت: در تلاش خواهیم بود با برگزاری آموزش های تخصصی با همکاری شهرداری تبریز و تشکل های مردم نهاد، تمامی افرادی که به طور مستقیم و غیر مستقیم به حوزه گردشگری ارتباط دارند آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران را بدست بیاورند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز در این دیدار با اشاره به عزم جدی شهرداری تبریز در امور مربوط به تبریز ۲۰۱۸ گفت: در شورای سیاستگذاری تبریز ۲۰۱۸ مسئولیت کمیته تبلیغات و امور بین الملل به معاونت فرهنگی شهرداری سپرده شده است که در همین راستا در درون مجموعه ۸ کمیته تخصصی تشکیل شده است و ۱۲ جلسه کمیته نیز برگزار شده است که در حال جمع بندی موارد هستیم و ان شا الله در ۲ ماه آینده برنامه مدونی را ارائه خواهیم داد.
حجت الاسلام حمیدی با استقبال از ابتکار آبدار در تشکیل دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ این اقدام را در جلوگیری از عملکرد جزیره ای دستگاه ها بسیار موثر دانست و گفت: عملکرد جزیره ای بزرگترین آسیب این حوزه است که با تشکیل دبیرخانه و حضور نمایندگان دستگاه های مختلف، دیگر شاهد موازی کاری نخواهیم بود.