پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی از امتیازات مهم «تبریز ۲۰۱۸» خواهد بود
پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی از امتیازات مهم «تبریز ۲۰۱۸» خواهد بود

اسماعیل سعیدی، در بازدید از این پروژه، اظهار داشت: اهمیت زیرساخت مهمی چون مرکز همایش های بین المللی تبریز با در نظر داشتن فرصت محدود تا تبریز ۲۰۱۸ بسیار ارزشمند و حیاتی است. وی با بیان اینکه وجود چنین مرکز  مجهز و زیبایی از نیازهای قدیمی و اولویت‌دار شهر بوده و میزبانی و مناسبات فرهنگی، […]

downloadاسماعیل سعیدی، در بازدید از این پروژه، اظهار داشت: اهمیت زیرساخت مهمی چون مرکز همایش های بین المللی تبریز با در نظر داشتن فرصت محدود تا تبریز ۲۰۱۸ بسیار ارزشمند و حیاتی است.

وی با بیان اینکه وجود چنین مرکز  مجهز و زیبایی از نیازهای قدیمی و اولویت‌دار شهر بوده و میزبانی و مناسبات فرهنگی، هنری و اجتماعی تبریز ۲۰۱۸ را از یک امتیاز مهم برخوردار خواهد ساخت اظهار داشت: اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در توجه به این زیرساخت مهم، ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: پروژه‌ای با این وسعت، امکانات و زیبایی، در آینده‌ای نزدی، موجب ارتقای ارزش افزوده منطقه خواهد شد.

سعیدی همچنین پیش از بازدید در جلسه‌ای با حضور شهردار تبریز، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران و مجریان پروژه، در جریان شاخص‌ها، ویژگی‌های فنی و تجهیزاتی مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز قرار گرفت.