دعوت از داور تبریزی برای قضاوت در لیگ جهانی والیبال
دعوت از داور تبریزی برای قضاوت در لیگ جهانی والیبال

بر این اساس ابراهیم فیروزی که برای پنجمین بار به لیگ جهانی دعوت می‌شود، از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه، قضاوت مسابقات گروه I سطح یک لیگ جهانی در تهران با حضور تیم‌های آرژانیتن، ایتالیا، صربستان و ایران اسلامی و ۴ تا ۶ تیرماه قضاوت دیدارهای گروه E سطح سه لیگ جهانی با حضور تیم‌های مکزیک، […]

۸۷۰۸۷بر این اساس ابراهیم فیروزی که برای پنجمین بار به لیگ جهانی دعوت می‌شود، از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه، قضاوت مسابقات گروه I سطح یک لیگ جهانی در تهران با حضور تیم‌های آرژانیتن، ایتالیا، صربستان و ایران اسلامی و ۴ تا ۶ تیرماه قضاوت دیدارهای گروه E سطح سه لیگ جهانی با حضور تیم‌های مکزیک، ونزوئلا، تونس و مونته نگرو در کشور تونس را قضاوت خواهد کرد.

 

مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی با حضور تیم‌های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان از ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیرماه در سه گروه متفاوت پیگیری می‌شود.


رقابت‌های گروه سوم سطح یک لیگ جهانی در هفته نخست با حضور تیم‌های روسیه، بلغارستان، لهستان و صربستان به میزبانی ورزشگاه دی اس یانتارنی شهر کالینینگراد روسیه برگزار می‌شود.

 

ابراهیم فیروزی از سال ۲۰۰۲ قضاوتهای خود را در سطح آسیایی و جهانی آغاز کرده است اولین قضاوت خود را در سال ۲۰۰۲ در قهرمانی جوانان آسیا در تهران انجام داده است .

 

فیروزی در سال ۲۰۰۹ در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در ژاپن ، ۲۰۱۲ قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه ، ۲۰۱۳ قضاوت در مسابقات لیگ جهانی در هلند، سال ۲۰۱۴  قضاوت بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی،  سال ۲۰۱۵ قضاوت در مسابقات لیگ جهانی قاهره – مصر و لیگ جهانی زنان در قزاقستان را در کارنامه خود دارد.