۲ کرسی سهم آذربایجان‌شرقی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس
۲ کرسی سهم آذربایجان‌شرقی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عصر امروز مشخص شدند و استان آذربایجان‌شرقی در این کمیسیون صاحب دو کرسی شد. مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نایب رئیس مجلس و یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه دو نماینده آذربایجان‌شرقی بودند که توانستند به عضویت در این کمیسیون دربیایند. پیش از این […]

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عصر امروز مشخص شدند و استان آذربایجان‌شرقی در این کمیسیون صاحب دو کرسی شد.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نایب رئیس مجلس و یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه دو نماینده آذربایجان‌شرقی بودند که توانستند به عضویت در این کمیسیون دربیایند.

پیش از این تکلیف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، آموزش و برنامه بودجه هم مشخص شده بود که آذربایجان‌شرقی در این کمیسیون‌ها هم نماینده نداشته است.

تا این لحظه آذربایجان‌شرقی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با دو نماینده محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان و قلی‌الله قلی‌زاده نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون عمران مجلس و معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر و محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا دو نماینده استان آذربایجان‌شرقی در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور دارند.

آذربایجان‌شرقی با ۱۳ حوزه انتخابیه در مجلس ۱۹ کرسی دارد اما با توجه به ابطال انتخابات اهر و هریس از سوی شورای نگهبان و فوت محمدحسین حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در اردیبهشت‌ماه بر اثر تصادف در حال حاضر ۱۷ نماینده در مجلس حضور دارند.