عملیات کاشت انواع بوته گلهای تابستانی در پارک بزرگ ائل گلی آغاز شد
عملیات کاشت انواع بوته گلهای تابستانی در پارک بزرگ ائل گلی آغاز شد

محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان عملیات اجرایی کاشت انواع گونه های گیاهی تابستانی در سطح ائل گلی از ابتدای خداد ماه امسال آغاز و تا روزهای پایانی آن ادامه دارد. حسن زاده با بیان اینکه به منظور زیباسازی و ارتقای نمای بصری تفرجگاه ائل گلی […]

۸۷۰۶۳tمحمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان عملیات اجرایی کاشت انواع گونه های گیاهی تابستانی در سطح ائل گلی از ابتدای خداد ماه امسال آغاز و تا روزهای پایانی آن ادامه دارد.

حسن زاده با بیان اینکه به منظور زیباسازی و ارتقای نمای بصری تفرجگاه ائل گلی سازمان پارکها اقدام به کاشت گلهای تابستانه در این پارک کرده است، گفت: با کاشت این گلها ٬تابستانی زیبا  و باطراوت برای همشهریان و مسافران فراهم خواهد شد تا با مناظر شاداب و مفرح ،از طبیعت لذت ببرند.

وی با اشاره به انواع گونه های کاشته شده در تابستان امسال تصریح کرد: بوته گلهای مختلفی مثل کوکب، ناز، شمعدانی، اطلسی و… در پارک ائل گلی در حال کاشت هستند که تا امروز چهار هزار بوته گل ناز، دو هزار بوته گل کوکب، دو هزار بوته شمعدانی و…در نقاط مختلف این پارک کاشته شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز اظهار داشت: هم اکنون عملیات کاشت این گلها در پارک ائل گلی ادامه دارد.

حسن زاده همچنین خاطرنشان: با توجه به مطالعات و کارشناسی انجام شده در تهیه و تامین گل‌های فصلی از گونه‌های مقاوم در برابر خشکسالی استفاده می‌شود تا بتوان در مواقع بحران آب نیز دوام داشته باشد.

 

ایسنا