مقبره‌الشعرا، از زیرساخت های فاخر فرهنگی و گردشگری تبریز خواهد بود
مقبره‌الشعرا، از زیرساخت های فاخر فرهنگی و گردشگری تبریز خواهد بود

 صادق نجفی، در حاشیه بازدید از پروژه سامان‌دهی مجموعه مقبره‌الشعرا خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن نقش و جایگاه ویژه پروژه مقبره‌الشعرا، شهرداری منطقه ۱۰ باید بیشترین  تمرکز حوزه عمرانی خود را صرف اجرای باکیفیت و پرشتاب این پروژه کند. وی یادآور شد: علی‌رغم تنگناهای مالی‌ که امروز گریبان‌گیر عموم شهرداری‌های کشور شده است، شهرداری […]

 ۸۷۰۵۵tصادق نجفی، در حاشیه بازدید از پروژه سامان‌دهی مجموعه مقبره‌الشعرا خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن نقش و جایگاه ویژه پروژه مقبره‌الشعرا، شهرداری منطقه ۱۰ باید بیشترین  تمرکز حوزه عمرانی خود را صرف اجرای باکیفیت و پرشتاب این پروژه کند.

وی یادآور شد: علی‌رغم تنگناهای مالی‌ که امروز گریبان‌گیر عموم شهرداری‌های کشور شده است، شهرداری تبریز با تدابیر و راهبردهای موثر اقتصادی، منابع مالی لازم را برای به ثمر رسیدن این مجموعه فاخر، پیش‌بینی کرده است، بنابراین مدیران و مجریان پروژه باید به دور از هر گونه دغدغه هزینه، اجرای اصولی پروژه را مورد توجه قرار دهند.

نجفی همچنین بر لزوم اصلاح الگوی مصرف و اجرای دقیق زمان‌بندی پیشرفت پروژه تاکید کرد.

شهردار تبریز پروژه سامان‌دهی مقبره‌الشعرا را مهم‌ترین برنامه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ عنوان کرد و افزود: مقبره‌الشعرا، مدفن ده‌ها شاعر و ادیب برجسته است، اما متاسفانه در دهه‌های مختلف وضعیت این محل، فاقد شان و جایگاه فرهنگی مورد انتظار بود.

وی اظهار کرد:  این پروژه مهم، نیاز دهه‌های متمادی شهر تبریز است که اجرای آن در کنار اهداف فرهنگی و گردشگری، موجب دگرگونی چهره این منطقه خواهد شد.

نجفی با اشاره به دستاوردهای این پروژه مهم گفت: با تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا، شاهد فعالیت یکی از زیرساخت های نفیس و چند منظوره فرهنگی در شهر تبریز خواهیم بود.

شهردار تبریز افزود: تلاشی که شهرداری تبریز برای اتصال این پروژه، به موزه قاجار به کار بسته است، این محدوده را به یکی از جاذبه‌های کم‌نظیر در چشم‌انداز گردشگری تبریز ۲۰۱۸ تبدیل خواهد ساخت.

ایسنا