فعالیت بیمه تجارت نو در ۸ استان کشور/ تمایل خارجی‌ها برای خرید سهام شرکت
فعالیت بیمه تجارت نو در ۸ استان کشور/ تمایل خارجی‌ها برای خرید سهام شرکت

سید محمد عباسزادگان در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان در تبریز با اشاره به آغاز به کار رسمی فعالیت شرکت بیمه تجارت نو از اردیبهشت ماه عنوان کرد: شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه اولیه ثبت شده دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی با سهامدارانی همچون بانک تجارت، پست بانک، شرکت های سرمایه گذاری […]

۱۱۹۲۶_Page_سید محمد عباسزادگان در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان در تبریز با اشاره به آغاز به کار رسمی فعالیت شرکت بیمه تجارت نو از اردیبهشت ماه عنوان کرد: شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه اولیه ثبت شده دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی با سهامدارانی همچون بانک تجارت، پست بانک، شرکت های سرمایه گذاری غدیر و ایرانیان و … بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده فعالیت خود را با ارائه خدمات تخصصی و نوین در رشته‌های مختلف بیمه‌ای به تمام اقشار مردم آغاز کرد.

وی افزود: این شرکت ببمه‌ای درصدد است با بهره مندی از دانش و تخصص فنی کارکنان و بهره برداری از پیشرفته ترین تکنولوژی اطلاعات با ایجاد یک شرکت دانش بنیان، خلاق و پاسخگو به انتخاب ویژه مشتریان و فعالان اقتصادی کشور تبدیل شود.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی صنعت بیمه و فضای رقابتی موجود، این شرکت با راهبرد خلق مزیت‌های ویژه و متمایز با بهره بندی از تجربیات جهانی و الگوهای نوین مشتری مداری برای بیمه گذاران در فرآیند اخذ پوشش بیمه ای، روش های نوین فروش خدمات، ایجاد سهولت در دسترسی مشتریان به تمامی خدمات بیمه ای و خلق الگویی متمایز در در مشتری مداری بالاخص در پرداخت سریع و کامل خسارات ضمن پرنمودن خلاهای موجود این صنعت، با ایجاد اطمینان در بیمه گذاران، بازار بیمه را متاثر نماید و تکیه گاهی محکم برای روزهای آتی آن ها باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، افزایش سرمایه را یکی از مهم ترین اولویت های کوتاه مدت این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: پرکردن خلاهای موجود در حوزه بیمه ای کشور و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، از دیگر اولویت های مهم ما محسوب می شود و در این راستا تلاش می کنیم به قدرتمندترین شرکت بیمه ای کشور تبدیل شویم.

عباسزادگان با اشاره به تصمیم این شرکت برای ارائه خدمات بیمه ای در حوزه انرژی تصریح کرد: سرمایه گذاران خارجی به دلیل مزیت های بسیار خوبی که در حوزه انرژی در کشور موجود است، تمایل به حضور وسرمایه گذاری در کشور دارند و شرکت بیمه تجارت نو نیز با درک صحیح این موضوع، خدمات بیمه ای ارزشمندی در این حوزه نیز آغاز کرده است.

به گفته وی، فروش بیمه عمر بیمه تجارت نو نیز از تیرماه، آغاز و صندوق پس انداز دومی برای مردم و به ویژه جوانان ایجاد خواهد شد.

وی از فعالیت ۱۰ شعبه بیمه تجارت نو در کشور خبر داد و افزود: شعبات این شرکت در هشت استان کشور متمرکز شده اند و در آینده نزدیک در سایر استان ها نیز آغاز به کار می کند.

مدیرعامل سابق بیمه ایران با  اشاره به تربیت یک هزار کارشناس آموزش دیده در حوزه پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه تجارت نو گفت:  با ارسال یک عکس از صحنه حادثه، هزینه برآورد شده خسارت به صورت آنلاین به حساب مشتری، واریز و از رفت و آمد بی دلیل مشتری به شرکت، جلوگیری می شود و تلاش می شود که با این روش، مشتریان، در یک فضای سرگردان قرار نگیرند.

عباس‌زادگان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اکثر روستاییان، تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند ادامه داد: با انجام فعالیت های در نظر گرفته خود در این زمینه و ارائه خدمات بیمه ای به روستایان، علاوه بر بیمه حادثه، تلاش می کنیم که ماشین آلات و ادوات کشاورزی را نیز بیمه کنیم تا با این روش، بیش از پیش به تولید ماشین آلات کشاورزی کمک کنیم.

وی عنوان کرد: به عقیده کارشناسان، در چهار سال گذشته، بخش کشاورزی تحولات مثبتی داشته و توانسته بخشی از اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کند.

وی از تمایل چندین سرمایه گذار و شرکت بیمه خارجی برای سهام دار شدن در شرکت بیمه تجارت نو گفت: با برخی از این اشخاص حقیقی و حقوقی، در حال مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه اولیه هستیم.

عباس‌زادگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه های این شرکت بیمه ای در استان چیست و شامل چه شهرستان هایی می شود گفت: در مرحله اول، فعالیت خود در این استان را از کلانشهر تبریز آغاز می کنیم و در آینده نزدیک نیز با تربیت نمایندگان فروش، در سایر شهرستان های استان نیز آغاز به کار خواهیم کرد.

 

ایسنا