من با رو سفیدی بازگشتم/ برخی افراد تلاش کردند که برنگردم
من با رو سفیدی بازگشتم/ برخی افراد تلاش کردند که برنگردم

المیرا خاماچی با بیان اینکه روز پنج شنبه آزاد شده‌ام، افزود: بعد از سه ماه سختی این شانس و خوشبختی را یافتم که بار دیگر در جلسات شورا حضور پیدا کنم. وی با عنوان اینکه از مراجع قضایی و امنیتی تشکر می‌کنم، بیان کرد: در این مدت فرمایش حضرت زینب(س) مبنی بر “به جز زیبایی […]

۸۶۹۷۹المیرا خاماچی با بیان اینکه روز پنج شنبه آزاد شده‌ام، افزود: بعد از سه ماه سختی این شانس و خوشبختی را یافتم که بار دیگر در جلسات شورا حضور پیدا کنم.

وی با عنوان اینکه از مراجع قضایی و امنیتی تشکر می‌کنم، بیان کرد: در این مدت فرمایش حضرت زینب(س) مبنی بر “به جز زیبایی هیچ ندیدم” را لمس کردم، محبت، احترام و بزرگواری افراد خدوم ملت در دستگاه قضایی و امنیتی ستودنی است.

خاماچی ادامه داد: از تمامی همکارانم به ویژه آقای اسوتچی که جویای احوالم بودند به صورت ویژه تشکر می‌کنم، ان شالله بتوانم الطاف این مرد بزرگ را جبران کنم.

وی با بیان اینکه بنده همیشه تلخ صحبت کرده و حرف حق را می‌گویم، اظهار کرد: اگر خداوند متعال نظر لطف به بنده‌ای داشته باشد، کسانی که به خاطر مقام قصد بد نام کردن چنینی شخصی را داشته باشند، ناکام می‌مانند. من با رو سفیدی بازگشتم.

این عضو شورای شهر تبریز خطاب به حضار گفت: من رفتم و نتیجه اش خیر بود، ان شالله هرکس که مسیرش به چنین جاهایی می‌خورد، عاقبتش خیر شود.

خاماچی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد تلاششان معطوف به این بود که برنگردم. من حرف حق را زده و تخلف‌ها را گفتم و با آمدنم آنها ناراحت شدند.

وی در پایان گفت: به قول مولانا: “دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ      ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ”