موفقیت «هوادار» در جشنواره‌های استانی و کشوری
موفقیت «هوادار» در جشنواره‌های استانی و کشوری

این فیلم که دوازدهمین تجربه کارگردانی علی دل‌کاری می‌باشد، داستانی از یک پیرزن علاقمند به فوتبال را روایت می‎کند که در فاصله چند ساعت باقی مانده تا آغاز بازی تیم ملی فوتبال، متوجه خرابی آنتن تلویزیون شده و تلاش می‌کند آنتن را تعمیر کند، اما موفق نمی‌شود.  بر اساس این فیلم‌، پیرزن ناگزیر با سختی […]

۸۶۸۶۳این فیلم که دوازدهمین تجربه کارگردانی علی دل‌کاری می‌باشد، داستانی از یک پیرزن علاقمند به فوتبال را روایت می‎کند که در فاصله چند ساعت باقی مانده تا آغاز بازی تیم ملی فوتبال، متوجه خرابی آنتن تلویزیون شده و تلاش می‌کند آنتن را تعمیر کند، اما موفق نمی‌شود.

 بر اساس این فیلم‌، پیرزن ناگزیر با سختی فراوان به شهر رفته و آنتن نو می‌خرد و قبل از شروع بازی نیز خود را به روستا می‌رساند و همچنین در انتهای فیلم نیز می‌بینیم که تمامی تلاش او برای آن بود تا پسر جانباز و قطع نخاعی‌اش بتواند بازی فوتبال را تماشا کند.

گفتنی است؛ فیلم کوتاه هوادار با کسب ۱۱ جایزه کشوری و استانی از هیئت داوران دومین جشنواره فیلم کوتاه سماء، فانوس طلایی بهترین فیلم داستانی در جشنواره فیلم کوتاه عمار، دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه داستانی و فیلم برگزیده کمیته صلح بین‌الملل در جشنواره رشد، بهترین فیلم‌نامه جشنواره فیلم‌کوتاه حسنات و دیپلم افتخار جشنواره فیلم بهار، جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره‌ی فیلم پایداری بسیج، جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم پایداری بسیج و جشنواره فیلم منطقه‌ای مرند، جایزه بهترین فیلم‌نامه از جشنواره پایداری بسیج و همچنین با دریافت جایزه بهترین تصویربرداری از جشنواره پایداری بسیج توانست گیرایی و جذابیت فیلم خود را ثابت کند.

بر اساس این گزارش؛ “محمد قانع” تهیه کننده، “مقصود حق‌آخری” تصویربردار، “نادر رباطی” تدوین‌گر، “عیسی دل‎کاری” صدابردار، “طوبی تقی‌یام و حسین رحمانی” نیز بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

یادآور می‌شود: “عروسی آذری” و “جشن گندم” عناوین مستندهای شبکه استانی سهند هستند که “علی دلکاری” کارگردان شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در دست تولید دارد.