در حالی که هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی روز شنبه تشکیل جلسه داد و ضمن ابقای سعید عباسی، به او به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مأموریت داده شد تا با قلعه‌نویی برای ماندن مذاکره کند، یک روز پس از ماندن سرمربی این تیم عباسی جای خود را به مصطفی آجورلو داد، اتفاقی کاملاً عجیب پس از اینکه اکثریت […]

در حالی که هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی روز شنبه تشکیل جلسه داد و ضمن ابقای سعید عباسی، به او به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مأموریت داده شد تا با قلعه‌نویی برای ماندن مذاکره کند، یک روز پس از ماندن سرمربی این تیم عباسی جای خود را به مصطفی آجورلو داد، اتفاقی کاملاً عجیب پس از اینکه اکثریت آرای هیئت مدیره ادامه فعالیت سعید عباسی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بود.

به گزارش تسنیم، این جابه‌جایی مدیریت باشگاه تراکتورسازی در شرایطی رقم خورده که از سوی برخی نزدیکان عباسی گفته می‌شود او استعفا داده است، استعفایی که شاید چندان هم بی‌دلیل نیست، اما برخی نیز می‌گویند هیئت مدیره تصمیم به برکناری عباسی گرفته است، مدیرعاملی که در طول فصل گذشته هم بارها با اعضای هیئت مدیره اختلاف نظر داشت و در نهایت این اختلاف نظر جدایی‌اش را رقم زد، حالا یا با استعفا یا با برکناری…

ادامه اختلافات سعید عباسی با اعضای هیئت مدیره به جلسه آخر آنها باز می‌گردد که گفته می‌شود امروز برگزار شد. گویا در جلسه روز شنبه هیئت مدیره مصوباتی داشته که از عباسی خواسته‌اند این مصوبات را دنبال کند و مدیرعامل باشگاه هم برخی از آنها را پیگیری نکرده است و حتی گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره اقداماتی انجام داده‌اند که باعث ناراحتی عباسی شده است. حالا اینکه این اختلاف نظرها و ناراحتی‌ها چطور کار را به اینجا کشانده، شاید موضوعی باشد که عباسی بهتر از همه پاسخگوی آنها باشد.

انتخاب مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل تراکتورسازی نیز به‌دلیل نزدیکی او به اعضای هیئت مدیره است. هیئت مدیره‌ای که یک سال قبل هم آجورلو عضوی از آن بود و حالا باید نظرات این هئیت مدیره را اجرایی کند. همین هیئت مدیره روز شنبه به عباسی اعلام کرده بود برای ماندن قلعه‌نویی تلاش کند، اما گفته می‌شد مدیرعامل پیشین این باشگاه به‌دنبال گزینه خارجی بود و در نهایت مجبور شد مذاکراتی با سرمربی فصل گذشته تراکتورسازان داشته باشد.