خانه تکانی در شهرداری تبریز/ حذف معاونت فرهنگی و تعدادی از سازمانهای شهرداری تبریز
خانه تکانی در شهرداری تبریز/ حذف معاونت فرهنگی و تعدادی از سازمانهای شهرداری تبریز

صادق نجفی اظهار داشت: در روزهای گذشته دو پروژه مهم و زیبا را تنها پس از ۹ ماه از آغاز، به پایان رسانده و تقدیم شهروندان کرده‌ایم؛ چنین دستاوردهای مهمی غیرقابل انکار بوده و نشان از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران دلسوز شهرداری تبریز دارد. وی اضافه کرد: مسائل طرح‌شده باید منجربه مستندسازی شود؛ در […]

صادق نجفی اظهار داشت: در روزهای گذشته دو پروژه مهم و زیبا را تنها پس از ۹ ماه از آغاز، به پایان رسانده و تقدیم شهروندان کرده‌ایم؛ چنین دستاوردهای مهمی غیرقابل انکار بوده و نشان از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران دلسوز شهرداری تبریز دارد.

وی اضافه کرد: مسائل طرح‌شده باید منجربه مستندسازی شود؛ در این صورت می‌توان راه تکرار اتفاقات ناگوار را مسدود کرد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که مدیران شهرداری موظف به پاسخگویی به مکاتبات و تذکرات شورای محترم هستند، اظهار داشت: به حسن نیت شورای محترم، ایمان داریم و در این زمینه، هر جا نواقص و ابهامی در توضیحات شهرداری بارز بود، آماده‌ایم با برگزاری جلسات ویژه، توضیحات بیشتری را ارایه دهیم.

نجفی با بیان این‌که شهرداری، در عموم ابعاد فعالیت، نیازمند یک خانه‌تکانی اساسی است، ادامه داد: تهیه و تنظیم چارت سازمانی، بر عهده شهرداری‌ها است تا طبق معیارهای مورد تاکید وزارت کشور، سیستم خود را به سمت ساختاری روان و پویا سوق دهند.

شهردار تبریز افزود: در این زمینه پس از مطالعات مفصل، مدیران اموری شهرداری‌های استان‌ها جلسات متعددی را در چند کلان‌شهر مهم، از جمله تبریز برگزار کرده و چارت مورد پیشنهادی را بررسی کردند.

وی از تصویب چارت مصوب شهرداری تبریز توسط  وزارت کشور خبر داد و افزود: متاسفانه در تغییرات وزارت کشور، بخش‌های مهمی از ساختار شهرداری تبریز، از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی حذف شده است؛ ضمن اینکه تعداد سازمان‌ها نیز حدوداً به نصف رسیده است.