به دنبال اهداف بزرگی هستیم / پیروزی دور رفت متضمن صعود النصر نیست
به دنبال اهداف بزرگی هستیم / پیروزی دور رفت متضمن صعود النصر نیست

ایوان یووانویچ‌ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در دیدار رفت بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و نتیجه مطلوبی برابر تراکتورسازی کسب کردیم، اما این برد متضمن صعود ما به مرحله بعدی نیست و بازی سختی را فردا پیش رو داریم. سرمربی […]

۱۳۹۴۱۲۰۳۰۰ایوان یووانویچ‌ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در دیدار رفت بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و نتیجه مطلوبی برابر تراکتورسازی کسب کردیم، اما این برد متضمن صعود ما به مرحله بعدی نیست و بازی سختی را فردا پیش رو داریم.

سرمربی تیم النصر گفت: نتیجه بازی را نمی توان پیش‌بینی کرده، اما تیم ما به دنبال اهداف بزرگی بوده و برای کسب نتیجه خوب میدان شده و برابر تراکتورسازی با تمام قوا صف‌آرایی خواهیم کرد.

وی با تمجید از میزبانی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در مورد میزبانی تبریز مشکل خاصی وجود نداشته و همه چیز رضایت‌بخش است و هیچ موردی از این بابت وجود ندارد.

یووانویچ گفت: می دانم که تراکتورسازی تیم پرطرفداری بوده و هواداران‌ زیادی دارد و حضور ۸۰ هزار تماشاگر در بازی فردا مشکلی برای ما ایجاد نکرده و بازی در حضور این تعداد هوادارلذت بخش است.

وی در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش در بازی رفت گفت: این گفته به هیچ وجه صحیح نیست و در بازی قبلی سه بازیکن تیم به دلیل مصدومیت تعویض شدند و ما به دنبال وقت‌کشی نبوده و در بازی رفت نیز به برتری چهار بر یک دست یافته بودیم.