در بازی فردا گل نخوریم صعود می‌کنیم
در بازی فردا گل نخوریم صعود می‌کنیم

امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر النصر امارات اظهار داشت: بابت ۴ گلی که در بازی رفت از تیم النصر دریافت کردیم از هواداران تیم تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم و بعد از ۳۶ سال حضور در فوتبال درس‌ تازه‌ای گرفتم، اینکه در یک بازی ۴ بار توپ به سمت دروازه […]

۱۳۹۴۱۲۱۲۰۰۰امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر النصر امارات اظهار داشت: بابت ۴ گلی که در بازی رفت از تیم النصر دریافت کردیم از هواداران تیم تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم و بعد از ۳۶ سال حضور در فوتبال درس‌ تازه‌ای گرفتم، اینکه در یک بازی ۴ بار توپ به سمت دروازه ما آمد و ۴ گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: ما در حال تدارک حمله برای گلزنی بودیم که یک توپ ساده به سمت دروازه ما آمد و گل اول را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از وقت‌کشی تیم‌های عربی، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که فوتبال آسیا پیشرفت نمی‌کند، اتلاف وقت در بازی توسط تیم‌های عربی است و استاندارد زمان مفید در بازی تیم‌های آسیایی زیر ۴۰ دقیقه است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: در هر دو بازی با الجزیره امارات به برتری دست یافتیم، اما هیچگاه شاگردانم را به وقت‌کشی ترغیب نکردم و  کنفدراسیون فوتبال آسیا با تیم‌هایی که ضد فوتبال بازی می‌کنند، برخوردی نمی‌کند.

* گل نخوریم حتماً صعود خواهیم کرد

وی تبیین کرد: در بازی فردا برابر النصر اساس کارمان در ابتدا گل نخوردن است و اگر گلی را دریافت نکنیم قطعا صعود خواهیم کرد و با حضور هشتاد هزار تماشاگری که در ورزشگاه حضور خواهند داشت، موفق به زدن گل های لازم شده و جشن صعود برپا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تشریح کرد: پس از بازبینی بازی رفت دو تیم، مشخص شد که داور مسابقه دو پنالتی مسلم را به سود تیم ما نگرفته است که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

قلعه‌نویی یادآور شد: النصر تیم خوبی است که در ۵۰ متر هجومی بهتر کار کرده و در نظر داریم از همان ابتدای بازی با پرس، برتری تاکتیکی خود را بر تیم النصر دیکته کرده و بتوانیم با ثمر رساندن گل های لازم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در مورد بازی رفت گفت: طبق آمار کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶۰ درصد مالکیت توپ با تیم تراکتورسازی بوده و ۱۰ فرصت گلزنی هم داشتیم و تیم امارات فقط ۵ موقعیت گل داشت که چهار تای آن گل شد و ما در بازی رفت اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به استفاده از امتیاز میزبانی در بازی فردا تاکید کرده و برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به نفع تیم های شرق آسیا دانست و عنوان کرد: هر چند نسبت به قبل برنامه ریزی بهتر شده اما زمان ادامه مسابقات به شکلی است که تیم های شرقی در اوج مسابقات هستند، اما تیم های غربی در دوره بدنسازی برای فصل بعد قرار داشته و از این بابت متضرر می‌شوند.