نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی درباره دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفت: ماهیت این دیدار ناشایست بود و هیچ عاقلی آن را نمی‌پسندد. حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی موسوی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره ملاقات فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با چند عنصر […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی درباره دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفت: ماهیت این دیدار ناشایست بود و هیچ عاقلی آن را نمی‌پسندد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی موسوی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره ملاقات فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با چند عنصر بهائی گفت: ماهیت این دیدار ناشایست بوده است و هیچ عاقلی آن را نمی‌پسندد.

وی دفاعیات فائزه هاشمی را بسیار ناموجه‌تر از اصل دیدار خواند و خاطرنشان کرد: این دیدار مقید به قیودات شرع مقدس نبوده است.

موسوی با یادآوری توصیه‌های مکرر قبلی بزرگان و دلسوزان به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بابت تذکر به دختر خود گفت: آقای هاشمی در پاسخ عنوان کرد بود که دخترم از من حرف‌شنوی ندارد.

وی تصریح کرد: البته با رفتاری که خانواده هاشمی در ماجرای فتنه ۸۸ از خود بروز دادند مشخص می‌شود که این گونه نیست و مشکل فائزه هاشمی مشکلی ریشه‌دار در خانواده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: گویی بخشی از تربیت این خانواده با توطئه و فتنه‌گری عجین است.