سعید عباسی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سه‌شنبه این هفته تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی حساس میزبان النصر امارات است و در این بازی منتظر حضور  تماشاگران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام هستیم. وی گفت: هواداران تیم تراکتورسازی قوت قلب تیم بوده و استقبال آنان از این […]

سعید عباسی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سه‌شنبه این هفته تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی حساس میزبان النصر امارات است و در این بازی منتظر حضور  تماشاگران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام هستیم.

وی گفت: هواداران تیم تراکتورسازی قوت قلب تیم بوده و استقبال آنان از این بازی ما را دو گل از تیم النصر پیش خواهد انداخت و با هواداران زدن سه گل به تیم النصر و صعود به مرحله بعدی دور از انتظار نیست و منتظر هستیم که روز سه‌شنبه ورزشگاه را مملو از تماشاگران تراکتور ببینیم.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: در حال رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا مقدمات رایگان کردن این بازی را فراهم کنیم تا شاهد حضور بیشتری از تماشاگران در این بازی باشیم.

وی با انتقاد از برخورد نامناسب با تیم تراکتورسازی در امارات گفت: انتظار چنین برخوردی از سوی میزبان را نداشتیم و به دنبال تلافی کردن این رفتار اماراتی‌ها نبوده و ضمن مهمان‌نوازی از تیم النصر در تبریز، فرهنگ بالای خود را نشان داده و در مستطیل سبز حرف‌مان را زده و به آسیا نشان خواهیم داد که تراکتورسازی تیم بزرگی است.