در شرایطی که تراکتورسازی در بهترین شرایط برای ثبت اولین صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار دارد، قلعه‌نویی در نشست امروز اعلام کرد که تیمش به امید انجام یک مسابقه در شأن نام ایران و باشگاه تراکتورسازی به زمین خواهد رفت. او که فردا حمایت هواداران  ایرانی را در این ورزشگاه صمیمی شهر […]

در شرایطی که تراکتورسازی در بهترین شرایط برای ثبت اولین صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار دارد، قلعه‌نویی در نشست امروز اعلام کرد که تیمش به امید انجام یک مسابقه در شأن نام ایران و باشگاه تراکتورسازی به زمین خواهد رفت. او که فردا حمایت هواداران  ایرانی را در این ورزشگاه صمیمی شهر دبی پشت سر تیم خود خواهد داشت، امروز با روحیه‌ای بالا مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود.

امیدوارم بازی خوبی ببینیم
در درجه اول امیدوارم این بازی از نظر کیفیت بازی خوبی باشد، وقتی تیم ها بالا می آیند توقع AFC و هواداران از تیم ها بالا می رود، بنابراین امیدوارم این بازی، یک دیدار با کیفیت باشد. امیدوارم چه آنهایی که در ورزشگاه بازی می بینند و چه آنهایی که از گیرنده ها این بازی می بینند دیدار مهیجی را تماشا کنند.

بازیکنان خارجی النصر خطرناک هستند
ما شناخت خوبی از حریف مان داریم، النصری ها را آنالیز کردیم، تیمی هستند که ۵۰ متر رو به جلوی خطرناکی دارند، بازیکنان خارجی این تیم بسیار خطرناک هستند، در گردش توپ، بازیسازی و پرس تیمی بسیار خوب هستند. امیدواریم بتوانیم با برنامه ای خوب و منطقی بر حریف غلبه کنیم.

ارتباط بین هافبک . فوروارد آنها را باید قطع کنیم
تراکتور هم تیم بسیار خوبی است، ما در بازی های خودمان در لیگ برتر ایران توانستیم به خوبی بازی کنیم و امتیازات خوبی را جمع کنیم، از طرفی بچه های ما هم بسیار آماده هستند، اولین هدف ما این است ارتباط بین خط هافبک و فوروارد آنها را قطع کنیم چرا که اگر به آنها فضا بدهیم به مشکل برخواهیم خورد.

اول می خواهیم گل نخوریم و بعد گل بزنیم
اولین هدف ما این است که در نیمه اول گلی دریافت نکنیم و هدف دوم ما هم این است که بتوانیم به گل هم برسیم، ما در روزهای اخیر هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر تاکتیکی با بازیکنان مان کار کردیم که بتوانیم علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه مان، یکی دو گل هم وارد دروازه حریف کنیم. به دنبال این هستیم که با انجام درست کارهای دفاعی و پرس تیمی نگذاریم حریف به گل برسد و علاوه بر آن در همان نیمه اول دروازه حریف را باز کنیم تا در نیمه دوم بتوانیم با خیال راحت تری به بازی بپردازیم.