آیا تراکتور به جمع ۸ تیم آسیا می رسد؟
آیا تراکتور به جمع ۸ تیم آسیا می رسد؟

تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فردا به مصاف تیم اماراتی می‌رود. تراکتورسازی تبریز در سه دور قبلی حضورش در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در رده آخر گروه خود قرار گرفته و از صعود به مرحله بعدی بازمانده بود. اما این دوره تراکتورسازی موفق شد با ۴ پیروزی و دو […]

تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فردا به مصاف تیم اماراتی می‌رود.

تراکتورسازی تبریز در سه دور قبلی حضورش در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در رده آخر گروه خود قرار گرفته و از صعود به مرحله بعدی بازمانده بود. اما این دوره تراکتورسازی موفق شد با ۴ پیروزی و دو شکست و کسب ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.

تراکتورسازی تبریز در مرحله مقدماتی با تیم‌های الهلال عربستان، الجزیره امارات و پاختاکور ازبکستان هم‌گروه بود که در برابر تیم الجزیره امارات در هر دو بازی رفت و برگشت به پیروزی رسیده و مقابل دو تیم دیگر در یک بازی به پیروزی رسیده و در بازی دیگر مغلوب شد.

تیم تراکتورسازی تبریز فردا در یک بازی حساس به مصاف تیم النصر امارات می‌رود. تراکتورسازی هفته بعد در بازی برگشت میزبان این تیم است تا در صورت برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار گیرد.

عملکرد تیم تراکتورسازی برابر تیم‌های اماراتی

تیم تراکتورسازی تاکنون ۸ بار به مصاف تیم‌های اماراتی رفته که در نیمی از بازی‌های خود به برتری دست یافته است.

تراکتورسازی تبریز در اولین بازی آسیایی خود به مصاف تیم الجزیره امارات در تبریز رفت که در این بازی به برتری ۳ بر ۱ دست یافت. اما در بازی برگشت با دو گل مغلوب این تیم شد.

العین امارات در سال دوم حضور تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا حریف سرسختی برای این تیم بود. العین در امارات برابر ۳ بر ۱ تراکتورسازی را شکست داد و در تبریز نیز به تساوی دو بر دو رسید تا تنها تیم اماراتی باشد که مغلوب تراکتورسازی نشده باشد.

الاهلی امارات سال گذشته در تبریز با یک گل مغلوب تراکتورسازی شد. اما در بازی برگشت برابر تراکتورسازی به برتری ۳ بر ۲ رسید.

الجزیره امارات هم این فصل برای دومین بار با تیم تراکتورسازی همگروه بود که هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب تیم تراکتورسازی شد.

بدین ترتیب تیم تراکتورسازی در مصاف با تیم‌های اماراتی صاحب چهار پیروزی، یک تساوی و سه شکست شده است.