کوتاهی فرمانداری در نظارت بر شورا و شهرداری تبریز باعث تخلفات سریالی
کوتاهی فرمانداری در نظارت بر شورا و شهرداری تبریز باعث تخلفات سریالی

نادر قاضی‌پور، درباره دستگیری برخی از مدیران و اعضای شورای شهر تبریز، اظهار داشت: متاسفانه عملکرد نامناسب برخی از اعضای شورای شهر تبریز باعث شده تخلفات مالی در این حوزه شکل گیرد تا جایی که مشاهده می‌شود این افراد به صورت علنی تخلفی را انجام می‌دادند به گونه‌ای که این تخلفات تبدیل به اموری روزمره […]

نادر قاضی‌پور، درباره دستگیری برخی از مدیران و اعضای شورای شهر تبریز، اظهار داشت: متاسفانه عملکرد نامناسب برخی از اعضای شورای شهر تبریز باعث شده تخلفات مالی در این حوزه شکل گیرد تا جایی که مشاهده می‌شود این افراد به صورت علنی تخلفی را انجام می‌دادند به گونه‌ای که این تخلفات تبدیل به اموری روزمره شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تبانی‌های صورت گرفته در شورای شهر تبریز منجر به ورود دادستان عمومی و انقلاب تبریز به این موضوع شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اکنون سریالی از شناسایی افراد در تخلفات شورای شهر تبریز وجود دارد به گونه‌ای که تفکیک افراد برای دادستان نیز مشکل شده، حال امید است با روشن شدن حقایق، متخلفان شناسایی و بر اساس احکام صادره با آنها برخورد شود تا در انتخابات سال بعد شورای شهر تبریز، افراد کاردان و پاکدست انتخاب شده تا ساماندهی شهر تبریز به سرانجام برسد.

وی درباره میزان مبلغ اختلاس‌ها در شورای شهر تبریز، تاکید کرد: اگرچه هنوز به طور دقیق ارقام مشخص نیست اما بر اساس اخبار به دست رسیده، مبالغ اختلاس قابل توجه بوده است که باید هرچه سریعتر با بررسی دقیق، این اموال به بیت المال بازگردانده شود.

قاضی‌پور درباره علت تخلفات صورت گرفته در شورای شهر تبریز، افزود: عدم نظارت استانداری و فرمانداری بر مصوبات شورای شهر باعث شده تا این تخلفات رخ دهد؛ بدون شک مصوبات شورای شهر باید به تایید فرمانداری برسد در این میان فرمانداری باید هوشیار باشد تا این مصوبات بوی سیاست و رانت ندهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نظارت معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری تبریز بر عملکرد شورای شهر و شهرداری کم بوده است، گفت: باید سازمان بازرسی شهر تبریز نیز نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شورای شهر تبریز انجام می‌داد که حال امید است با پیگیری‌های دادستان، نتیجه مطلوب هرچه سریع‌تر حاصل شود.