نتایج بازشماری فقط از سوی شورای نگهبان اطلاع رسانی می شود
نتایج بازشماری فقط از سوی شورای نگهبان اطلاع رسانی می شود

عباسعلی اسدی  با تکذیب تمامی آمار منتشر شده در خصوص تغییر جایگاه نفر چهار و پنجم  از کاندیداهای دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تمامی این آمار را تکذیب می کنم. وی ادامه داد: اشخاص و رسانه هایی که چه در تلگرام و چه در سایت ها، خبرگزاری ها  و پایگاه های خبری، […]

عباسعلی اسدی  با تکذیب تمامی آمار منتشر شده در خصوص تغییر جایگاه نفر چهار و پنجم  از کاندیداهای دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تمامی این آمار را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: اشخاص و رسانه هایی که چه در تلگرام و چه در سایت ها، خبرگزاری ها  و پایگاه های خبری، اقدام به انتشار هرگونه مطلبی بدون اعلام مراجع رسمی در این خصوص کرده اند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 وی انتشار پیام های کذب و بی منبع این افراد را مصداق مخدوش کردن اذهان عمومی دانست و تصریح کرد: بررسی های لازم توسط شورای نگهبان در حال انجام است و هر گونه خبری در خصوص نتایج بازشماری، صرفا از طریق هیات نظارت بر انتخابات (شورای نگهبان) اطلاع رسانی می شود.

 رییس هیات نظارت بر انتخابات استان از دامن زدن به شایعات و انتشار اخباری با عنوان” به نقل از منایع آگاه” توسط برخی رسانه های استان، اظهار تاسف کرد.

اسدی همچنین در مورد زمان اعلام نتایج بازشماری صندوق های اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: فعلا زمان دقیقی را نمی توانم اعلام کنم و شورای نگهبان در حال بررسی و بازشماری است.