حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ظهر امروز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ساعت ۱۳:۵۴ تماسی با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان آذرشهر، مبنی بر افتادن سه کارگر به داخل دستگاه مقواسازی در شهرک شهید سلیمی انجام شد. وی ادامه داد: با اعلام این حادثه دو پایگاه فوریت‌های پزشکی آذرشهر و ممقان به محل حادثه اعزام شدند. حسینقلی‌زاده […]

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ظهر امروز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ساعت ۱۳:۵۴ تماسی با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان آذرشهر، مبنی بر افتادن سه کارگر به داخل دستگاه مقواسازی در شهرک شهید سلیمی انجام شد.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه دو پایگاه فوریت‌های پزشکی آذرشهر و ممقان به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: امدادگران با بررسی وضعیت مصدومان حادثه که سه کارگر مرد ۲۲، ۲۹ و ۶۰ ساله بودند، از مرگ هر سه آنان خبر دادند.

وی افزود: این سه کارگر به دنبال افتادن در دستگاه خمیرگیری مقوا و گیرکردن در آن فوت کرده بودند و تلاش امدادگران برای نجاتشان ناکام ماند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، حتما باید در داخل شهر با عوامل آتش‌نشانی و در جاده‌ها با سازمان امداد و نجات هلال احمر تماس گرفته شود.