مجلس باید در مقابل خواسته‌های مردم پاسخگو باشد/ بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم را رنج‌ می‌دهد
مجلس باید در مقابل خواسته‌های مردم پاسخگو باشد/ بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم را رنج‌ می‌دهد

محمدرضا عارف ظهر امروز در جمع مردم اهر اظهار داشت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند الگوی رفتاری که در انتخابات ۹۲ از خود نشان دادند تداوم یابد که خوشبختانه گام دوم را در انتخابات مجلس با همراهی مردم بزرگوار کشورمان با موفقیت برداشته‌اند، در مرحله دوم مجلس دهم تکمیل می‌کنند. رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با تأکید […]

۱۳۹۵۰۱۲۶۰۰۰محمدرضا عارف ظهر امروز در جمع مردم اهر اظهار داشت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند الگوی رفتاری که در انتخابات ۹۲ از خود نشان دادند تداوم یابد که خوشبختانه گام دوم را در انتخابات مجلس با همراهی مردم بزرگوار کشورمان با موفقیت برداشته‌اند، در مرحله دوم مجلس دهم تکمیل می‌کنند.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان همواره اعتقاد عملی‌شان را به نظام اثبات کرده‌اند، گفت: تمام تلاش اصلاح‌طلبان این است که مجلسی که در رأس امور باشد را احیاء کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، با سفر به منطقه ارسباران بتوانیم برای حل مشکلات منطقه‌ای و با بهره‌مندی از نظرات مردم راهکارهای مناسب منطقه‌ای را برای رشد و توسعه منطقه ارائه کنیم.

عارف با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رأی در مرحله دوم، با این  حضور مسئولان را مدیون خودشان کرده‌اند و خدمتگزاری به این مردم، که افتخاری بسیار بزرگ است سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: مردم ما مجلسی می‌خواهند که همگام و همراه با دولت بوده و در مقابل خواسته‌های مردم پاسخگو باشد و در این زمینه افتخار ما این است که مجلس خانه ملت و مجلسی پاسخگو خواهد بود و بتوانیم در سیاست‌های عالی نظام و خواسته‌های به حق مردم گام‌های عملی برداریم.

وی بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دغدغه اصلاح‌طلبان دانست و ابراز امیدواری کرد که در  مجلس دهم بتوانند گام‌های اساسی بردارند.