سازمان‌های دولتی برای همه‌چیز غیر از مردم اعتبار دارند/ قانون برای دانه‌درشت‌ها هم هست
سازمان‌های دولتی برای همه‌چیز غیر از مردم اعتبار دارند/ قانون برای دانه‌درشت‌ها هم هست

مسعود پزشکیان ظهر امروز در جمع مردم اهر اظهار داشت: قانون تنها برای رعایت فقرا نیست باید دانه درشت‌ها که قوانین را رعایت نمی‌کنند به قانون تمکین کنند. وی افزود: نماینده باید با صدای رسا از حقوق حقه مردم دفاع کند و در برابر مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب خاضع باشند. پزشکیان به برخی […]

مسعود پزشکیان ظهر امروز در جمع مردم اهر اظهار داشت: قانون تنها برای رعایت فقرا نیست باید دانه درشت‌ها که قوانین را رعایت نمی‌کنند به قانون تمکین کنند.

وی افزود: نماینده باید با صدای رسا از حقوق حقه مردم دفاع کند و در برابر مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب خاضع باشند.

پزشکیان به برخی ناعدالتی‌ها در درآمد اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه کسانی هستند که درآمد صد میلیونی دارند و در کنار آن مردم و اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت جامعه به نان شب نیز محتاج هستند.

وی گفت: دولت با قطع یارانه‌ها مخالف است و عده‌ای می‌خواهند با اهداف خاص یارانه ۲۴ میلیون ایرانی را حذف کنند و به طریقی آن را به دولت نسبت دهند که دولت یارانه‌ها را پرداخت نمی‌کند.

پزشکیان اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی که زبان مادری است را یک ضرورت برشمرد و افزود: مردم آذربایجان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس نقش خود را در پاسداری از انقلاب به خوبی ایفاء کرده و بیشترین آمار شهدا مربوط به آذربایجان است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس به شعار دولت گذشته برای رفع بیکاری نیز اشاره کرد و گفت: با وجود شعارهای داده شده نه تنها بیکاری جوانان کم نشده بلکه این معضل افزایش یافته است و به یک مشکل جدی در جامعه تبدیل شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: باید مواظب باشیم نماینده‌ای به مجلس بفرستیم که از حقوق مردم دفاع کرده و منافع مردم را به نفع شخصی خود ترجیح دهد و یکی دیگر از شاخصه‌های نمایندگی مجلس صداقت اوست.

پزشکیان، افزود: برخی سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای همه چیز اعتبار دارند ولی اگر مردم از آنها درخواستی داشته باشند می‌گویند اعتبار نداریم و این درحالی است که باید مسئولان تمام هم و غم خود را حل مشکلات مردم و خدمت به آنها کنند.