اگر جنگی رخ دهد ما لباس رزم خواهیم پوشید و اصولگرایان در خانه!
اگر جنگی رخ دهد ما لباس رزم خواهیم پوشید و اصولگرایان در خانه!

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت ۸ ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید. محمدصادق خرازی در همایش اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در تبریز با […]

۱۳۹۴۱۱۰۱۰۰۰رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت ۸ ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید.

محمدصادق خرازی در همایش اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در تبریز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران در انتظار جمعهٔ شما مردم آذربایجان است و اگر به اقتدار ایران می‌نگریم هر کدام از شما باید یک رسانه شوید و مردم را پای صندوق بیاورید.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به پیام گفتمان اصلاحات در کشور، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان از قافله‌سالاران خمینی کبیر بودند و بزرگ‌ترین پیام اصلاحات، احیای مدینه‌النبی بوده است.

وی با بیان اینکه ما خواهان اعتلای شورای نگهبان هستیم، خاطرنشان کرد: عدالت نمی‌تواند دائماً در زبان بعضی‌ها باشد اما بدترین عملکرد را داشته باشند.

خرازی با تأکید بر اینکه جمعه روز تجلی میعاد و وحدت ماست، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم برای فرزندانمان زندگی کنیم و دغدغهٔ ایران را داریم چاره‌ای نداریم جز اینکه نقش تاریخی خود را علی‌رغم همهٔ تلخی‌ها با قدرت ایفا کنیم.

وی ادامه داد: ما راه به عقب نداریم زیرا راه ما رو به جلوست، اگر در مجلس انسان‌های فهمیم و قدرتمند باشند روزگار خوبی در پیش خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت ۸ ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی زبانم لال جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید.

دیپلمات با سابقه کشورمان با بیان اینکه زیبنده نظام ما نیست که حصر وجود داشته باشد، اظهار داشت: من دیروز از لبنان آمدم، کوچه و پس‌کوچه‌های آنجا به نام ایران و رهبر ایران است؛ در سال‌های گذشته به نزدیک‌ترین یاران انقلاب و به رزمندگان توهین شده ‌و متأسفانه بی‌اخلاقی و افترا باب شده است، امیدوارم نتایج انتخابات در آخر به این بی‌اخلاقی‌ها پایان دهد.

خرازی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان ایستاده‌اند، یادآور شد: بزرگان اصلاحات کسانی هستند که «تکرار سخنشان» جامعه را متحول کرده و برای همه ما معین است شخصیت‌های استثنایی تاریخ ما اصلاح‌طلبان در تلاش هستند که محبت و دوستی میان مردم گسترش پیدا کند.