تراب محمدی  با بیان اینکه لیست نهایی اصولگرایان در استان برای دور دوم انتخابات مشخص شده است، گفت: از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر آقایان محمد اسماعیل سعیدی، محمد حسین فرهنگی و سید محمدرضا میرتاج الدینی به عنوان لیست واحد اصولگرایان انتخاب شده اند. وی افزود: محمد علی حسین‌زاده از حوزه انتخابیه مراغه، مهدی حسینیان […]

تراب محمدی  با بیان اینکه لیست نهایی اصولگرایان در استان برای دور دوم انتخابات مشخص شده است، گفت: از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر آقایان محمد اسماعیل سعیدی، محمد حسین فرهنگی و سید محمدرضا میرتاج الدینی به عنوان لیست واحد اصولگرایان انتخاب شده اند.

وی افزود: محمد علی حسین‌زاده از حوزه انتخابیه مراغه، مهدی حسینیان از حوزه انتخابیه اهر، علی علیلو از حوزه انتخابیه شبستر لیست اصولگرایان دیگر شهرستان های استان است.

وی تاکید کرد: در حوزه انتخابیه مرند و سراب لیستی که به دور دوم انتخابات راه یافته اند با عنوان مستقل وارد صحنه شده اند اما چون در گذشته گرایش اصولگرایی داشته اند، به صورت غیر رسمی از آنان حمایت می کنیم.

محمدی “پیشرفت؛ امنیت و عدالت” را شعار اصولگرایی در دور دوم انتخابات عنوان کرد و اظهار کرد: مقابله با اشرافی گری، رانت خواری و تبعیض  و ترویج مدیریت جهادی برای تحقق رونق اقتصادی  از جمله برنامه های لیست اصولگرایی پس از راهیابی به مجلس است.

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: امیدواریم با استقبال مردم استان از لیست اصولگرایان که سابقه درخشانی نیز دارند لیست اصولگرایان در انتخابات پیروز شده و در راستای تصویب قوانین حمایتی تلاش نمایند.