آقای شهردار، حراست زمانی‌که تخلفات صورت می‌گرفت کجا بود؟!
آقای شهردار، حراست زمانی‌که تخلفات صورت می‌گرفت کجا بود؟!

یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز خطاب به رئیس شورا  اظهار کرد: آقای رئیس باید بدانید که بدون اجازه اعضای شورا، دایر کردن دفتر مشاورین شورای شهر تبریز تخلف است. محمد حسین اسوتچی در نطق پیش از دستور خود در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز اظهار کرد: در شورای سوم که آقای دبیری در تلاش […]

۸۳۷۱۹یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز خطاب به رئیس شورا  اظهار کرد: آقای رئیس باید بدانید که بدون اجازه اعضای شورا، دایر کردن دفتر مشاورین شورای شهر تبریز تخلف است.

محمد حسین اسوتچی در نطق پیش از دستور خود در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز اظهار کرد: در شورای سوم که آقای دبیری در تلاش بودند ریاست شورا را برعهده بگیرند،  بنده مخالف بودم، چون سئوالاتی داشتم و به پاسخ سئوالاتم نرسیده بودم.

وی ادامه داد: زمانی که بنده به مباحثی رای نمی دهم به این معنی نیست که نسبت به آن مسئله اشرافیتی ندارم، به عنوان مثال وقتی که به آقای دبیری در ریاستشان رای ندادم؛ اگر رای ندادن بنده را تخلف است باید بدانید که بدون اجازه اعضای شورا، دایر کردن دفتر مشاورین شورای شهر تبریز نیز تخلف است!.

وی افزود: وظیفه رییس شورا بررسی و پیگیری پرونده یک فرد خاص مثل قهرمان ورزشی نیست، یک و نیم سال است که لایحه بررسی پرداخت وام به  پنج هزار کارگر رفاهی خدمات شهری و فضای سبز امضا شده ولی هنوز عملیاتی نشده است، زمانی که پیگیری می‌کنیم، آن را به وقت دیگر موکول می کنند در حالی که در اسرع وقت لایحه کمک به یک ورزشکار را تصویب می‌کنند.

این عضو شورا ادامه داد: زمانی که برای کارگران یا افراد دیگر وام می‌خواهیم، می‌گویند بانک شهر خصوصی است و هیچگونه اعمال فشاری نمی توانیم بکنیم.

وی با اشاره به بازداشت سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یک زمانی همین افراد وقتی برای ریاست رئیس شورا و انتخاب شهردار رای می‌دادند، انسان‌های خوبی محسوب می‌شدند و وقتی بازداشت شدند منفور شدند، شهردار گفت که از حراست برای پیگیری این قضیه تشکر می‌کنم، آقای شهردار، حراست زمانی‌که تخلفات صورت می‌گرفت کجا بود؟!.

وی خاطرنشان کرد: دبیری سال گذشته در مواجهه با برخی اعضای شورا که اقدام به سهم خواهی می‌کردند گفت: من معامله نمی‌کنم، امتیاز می‌دهم، آقای رئیس به جای این کار باید شدیدا تذکر می‌دادید.

استوچی گفت: اوف بر مدیریتی که تذکر ندادند و در نهایت بدون تذکر اقدام کردند!.