«این است نهایت عرضه مدیریتی شورای چهارم تبریز»
«این است نهایت عرضه مدیریتی شورای چهارم تبریز»

پلارکارد نصب شده روی دیوار با «این است نهایت عرضه مدیریتی شورای چهارم تبریز» توجه همگان را به خود جلب کرد. جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بعد از دستگیری سه عضو شورای شهر تبریز و احضار یکی دیگر از اعضای شورا به دلیل تبانی ارتشاء و بازداشت یک نفر در شهرداری تبریز، همراه با حاشیه‌هایی […]

۱۳۹۵۰۱۲۹۰۰۰۵۳۷_PhotoA

پلارکارد نصب شده روی دیوار با «این است نهایت عرضه مدیریتی شورای چهارم تبریز» توجه همگان را به خود جلب کرد.

جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بعد از دستگیری سه عضو شورای شهر تبریز و احضار یکی دیگر از اعضای شورا به دلیل تبانی ارتشاء و بازداشت یک نفر در شهرداری تبریز، همراه با حاشیه‌هایی بود.

در جلسه امروز پلاکاردی در جلسه شورای شهر تبریز با این مضمون «این است نهایت عرضه مدیریتی شورای چهارم تبریز» روی دیوار نصب شده و در پایین پلاکارد نامه‌هایی الصاق شده بود که در ماه‌های گذشته شهرداری به نامه‌های شورای شهر تبریز پاسخ نداده است.

گفته می‌شود این پلاکارد توسط یکی از اعضای شورای تبریز روی دیوار سالن شورا نصب شده بود که مورد توجه همگان و عکاسان قرار گرفت.

در جلسه امروز شورای شهر تبریز که مصوبه ۱۷ درصدی نرخ کرایه وسائط حمل و نقل توسط شورای شهر تبریز از سوی فرمانداری تبریز عودت شده بود با کاهش دو درصدی و افزایش ۱۵ درصدی بار دیگر تصویب شد.

رحیم شهر‌تی‌فر فرماندار تبریز پیش از این در توضیح اقدام رد افزایش مصوبه نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری تبریز گفته بود: بر اساس سیاست‌های جاری و بخشنامه واصله از معاون اول ریاست جمهوری هرگونه اقدام و تغییر قیمت باید با دلایل توجیهی برای بررسی به کارگروه تخصصی تنظیم بازار منعکس شود و قبل از اخذ مجوز لازم از آن کارگروه اقدامی صورت نگیرد.

شهرتی‌فر گفت: با عنایت به دستورالعمل واصله از طریق وزارت کشور دستگاه‌های دولتی و عمومی به منظور جلوگیری از افزایش انتظارات تورمی صرفاً می‌توانند در صورت ضرورت حداکثر با ۶ درصد افزایش نرخ وسائط نقلیه حمل و نقل درون شهری موافقت کنند.