مخالفت با افزایش ۱۷ درصدی نرخ کرایه‌های وسائط نقلیه درون شهری تبریز
مخالفت با افزایش ۱۷ درصدی نرخ کرایه‌های وسائط نقلیه درون شهری تبریز

رحیم شهرتی‌فر امروز در تبریز اظهار داشت: فرمانداری تبریز در نامه‌ای با مصوبه ۱۶ اسفند ۹۴ شورای اسلامی شهرستان تبریز در خصوص افزایش ۱۷ درصدی نرخ کرایه‌های اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسیرانی مخالفت کرد. فرماندار تبریز در توضیح این اقدام گفت: بر اساس سیاست‌های جاری و بخشنامه واصله از معاون اول ریاست جمهوری هرگونه اقدام […]

۱۳۹۴۰۶۰۳۰رحیم شهرتی‌فر امروز در تبریز اظهار داشت: فرمانداری تبریز در نامه‌ای با مصوبه ۱۶ اسفند ۹۴ شورای اسلامی شهرستان تبریز در خصوص افزایش ۱۷ درصدی نرخ کرایه‌های اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسیرانی مخالفت کرد.

فرماندار تبریز در توضیح این اقدام گفت: بر اساس سیاست‌های جاری و بخشنامه واصله از معاون اول ریاست جمهوری هرگونه اقدام و تغییر قیمت باید قبلاً با دلایل توجیهی برای بررسی به کارگروه تخصصی تنظیم بازار منعکس و قبل از اخذ مجوز لازم از آن کارگروه اقدامی صورت نگیرد.

شهرتی‌فر گفت: با عنایت به دستورالعمل واصله از طریق وزارت کشور دستگاه‌های دولتی و عمومی به منظور جلوگیری از افزایش انتظارات تورمی صرفاً می‌توانند در صورت ضرورت حداکثر با ۶ درصد افزایش نرخ وسائط نقلبه حمل و نقل درون شهری موافقت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از این رو فرمانداری تبریز در خصوص مصوبه افزایش قیمت‌های اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسیرانی تا سقف ۱۷ درصد توسط شورای اسلامی شهر تبریز را نیازمند تجدیدنظر تشخیص داده و بدان اعتراض کرده است.