گول باغچاسی
گول باغچاسی

به گزارش اویاقلیق  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در این برنامه تمامی داستان ها و موضوعات پرداختی در یک پارک اتفاق می افتد که محل گذر تیپ ها و شخصیت های مختلف و محل بازی و تفریح بچه هاست . صاحب عروسک فروشی ، معلم بازنشسته ورزش که […]

aبه گزارش اویاقلیق  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در این برنامه تمامی داستان ها و موضوعات پرداختی در یک پارک اتفاق می افتد که محل گذر تیپ ها و شخصیت های مختلف و محل بازی و تفریح بچه هاست .

صاحب عروسک فروشی ، معلم بازنشسته ورزش که مدام برای نرمش به پارک می آید و تعدادی از کودکان با ویژگی های شخصیتی خاص و نیز گربه چاقالوی پارک و دشمن دیرینش کلاغ خبررسان از جمله شخصیت های اصلی این برنامه می باشند .

در هر قسمت از برنامه “گول باغچاسی” ماجراهایی برای هریک از کاراکترهای داستان پیش می آید که به کمک سایر شخصیت ها مسئله بررسی و حل و فصل می شود . محورهای مهم این برنامه تبیین مسائلی همچون اهمیت آب ، اهمیت محیط زیست ، تفکیک زباله ، بهداشت دهان و دندان ، اهمیت وجودی انرژی ها ، احترام به بزرگترها ، مهربانی با حیوانات و … می باشد.

اکرم رضایی نویسنده ؛ سونیا بدری ، بهنام قدیری ، محمود کریمی ، فاطمه حسینی ، فریبا رضائی ، ویدا نگارستان ، صنم برزگر ، عطا اولیایی مجری و بازیگران ؛ مرتضی احمدیان آهنگساز ؛ یعقوب شیرویه نسب دکوراتور برنامه  گول باغچاسی هستند .