دانشجوی تبریزی جایزه ویژه فدراسیون اختراعات کشور آلمان را کسب کرد
دانشجوی تبریزی جایزه ویژه فدراسیون اختراعات کشور آلمان را کسب کرد

حامد مشاریان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حشره‌شناسی کشاورزی این دانشگاه با طرح پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر در بین ۲ هزار و ۵۰۰ طرح در جشنواره بین‌المللی اختراعات ترکیه توانست جایزه ویژه فدراسیون اختراعات آلمان را به خود اختصاص دهد. مشاریان دارای ۲۰ طرح خاتمه یافته است و کسب مدال […]

۱۳۹۵۰۱۲۳۰۰۰حامد مشاریان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حشره‌شناسی کشاورزی این دانشگاه با طرح پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر در بین ۲ هزار و ۵۰۰ طرح در جشنواره بین‌المللی اختراعات ترکیه توانست جایزه ویژه فدراسیون اختراعات آلمان را به خود اختصاص دهد.

مشاریان دارای ۲۰ طرح خاتمه یافته است و کسب مدال طلای جهانی و دیپلم جشنواره و نمایشگاه اختراعات هنگ‌کنگ ۲۰۱۵، کسب مدال نقره و مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات تخصصی کشاورزی کرواسی ۲۰۱۵، کسب جایزه ویژه اختراعات از سوی کشور کره‌ جنوبی در مسابقات اختراعات جهانی آلمان ۲۰۱۴، کسب مدال نقره و مقام دوم جشنواره بین‌المللی اختراعات آلمان ۲۰۱۴، کسب مدال نقره و مقام دوم جشنواره بین‌المللی اختراعات کرواسی ۲۰۱۴ برخی از افتخارات وی است.

اختراع «پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر» یک سیستم هوشمند برای ارائه خدمات درمانی و تشخیصی بوده که قادر است به محض نیاز مددجو به CPR (ماساژ قلبی) به صورت هوشمندانه اقدام کند.

حامد مشاریان طرح «پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر» را با همکاری هامون مشاریان و حجت مشکینی انجام داده است.