الهام علی اُف در بازدید از غرفه‌ی آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری باکو، ضمن ابراز خرسندی از حضور توانمند آذربایجان‌شرقی در این نمایشگاه به تبادل نظر با نمایندگان استان به منظور توسعه صنعت گردشگری پرداخت. معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی نیز ضمن اهدای هدیه ارزنده‌ی صنایع دستی با طرح کاشی‌کاری‌های مسجد کبود […]

۸۳۴۶۶

الهام علی اُف در بازدید از غرفه‌ی آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری باکو، ضمن ابراز خرسندی از حضور توانمند آذربایجان‌شرقی در این نمایشگاه به تبادل نظر با نمایندگان استان به منظور توسعه صنعت گردشگری پرداخت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی نیز ضمن اهدای هدیه ارزنده‌ی صنایع دستی با طرح کاشی‌کاری‌های مسجد کبود به الهام علی اف بر تعامل سازنده در راستای تبادل گردشگری بین تبریز و باکو تأکید کرد.

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری باکو، معاون گردشگری میراث‎فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در جمهوری آذربایجان حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار بر تاثیر مثبت حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حجت الاسلام سید علی اکبر اجاق نژاد، با اشاره به اهمیت شرکت در نمایشگاه گردشگری باکو افزود: این گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر معرفی توانمندی‌های گردشگری بین دو کشور، زمینه افزایش تعاملات را نیز فراهم می‌سازد.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی باکو از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی باکو با حضور کشورهایی از سراسر جهان در حال برگزاری است و آذربایجان‌شرقی، اردبیل و ماکو به عنوان نمایندگان ایران در این نمایشگاه حضور دارند.