یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و تراکتورسازی اظهار داشت: نتیجه، نتیجه‌ای نبود که ما دوست داشته باشیم. ما برای بردن تلاش زیادی نتوانستیم انجام دهیم. میل بازیکنان ما برای پیروزی نسبت به حریف خوب نبود و انگیزه آنها نیز بیشتر از بازیکنان ما بود. متأسفانه کارهایی که باید انجام می‌دادیم، […]

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و تراکتورسازی اظهار داشت: نتیجه، نتیجه‌ای نبود که ما دوست داشته باشیم. ما برای بردن تلاش زیادی نتوانستیم انجام دهیم. میل بازیکنان ما برای پیروزی نسبت به حریف خوب نبود و انگیزه آنها نیز بیشتر از بازیکنان ما بود. متأسفانه کارهایی که باید انجام می‌دادیم، صورت ندادیم. با این حال من این برد را به کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

وی در مورد عملکرد داور بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: متأسفانه داوری یکطرفه بود و اکثر تصمیم‌ها به نفع تیم تراکتورسازی گرفته می‌شد. به عقیده من داور از اخراج بازیکن تراکتورسازی به‌راحتی گذشت. البته ما به‌دنبال توجیه باخت‌مان نیستیم. انتظاری که از بازیکنان و خودم داشتم، در این دیدار برآورده نشد. در حال حاضر کارمان برای کسب سهمیه سخت شده است، اما باید از اتفاق بازی امروز برای بازی‌های آینده درس بگیریم و در پنج بازی باقیمانده لیگ شاهد بازی‌ها و نتایج بهتری باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش در بازی اُفت و خیز داشت و گویا با توجه به حضور این تیم در فینال جام حذفی شاگردانش لیگ را چندان جدی نگرفته‌اند، گفت: این موضوع را قبول دارم و بازیکنان ما احساس می‌کنند چون به فینال جام حذفی رفته‌ایم، یک پای قهرمانی هستیم، اما این‌طور نیست و ما فقط ۵۰ درصد شانس داریم. در این بازی در برخی از دقایق بازی را وا دادیم و آن‌طور که باید خوب دفاع نکردیم تا شانس زیادی به حریف ندهیم. داور مسابقه هم خطاهای زیادی برای تراکتورسازی گرفت و آنها توانستند روی توپ‌های بلند ما را تحت‌فشار قرار دهند. با این حال دروازه‌بان ما می‌توانست روی گل اول از زاویه خودش گل نخورد و روی گل دوم بازیکنان ما می‌توانستند یارگیری بهتری داشته باشند.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا تعویض‌هایش مؤثر بوده یا نه و چرا بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی از خود نشان ندادند، خاطرنشان کرد: به نظر من تعویض‌ها بد نبودند. بازیکنان تعویضی باید با تمام وجود برای تیمش بازی کند و ما هم در این بازی با توجه به فشاری که روی توپ‌های هوایی به ما وارد شد بازیکنان قدبلند را به بازی فرستادیم تا روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های بلند تراکتورسازی مقاومت کنیم. تعویض همیشه بگیر، نگیر دارد  و به نظرم بازیکنان ما بد کار نکردند، اما خطاهای زیادی که داور گرفت و اوت‌های بلند آنها ما را اذیت کرد و از همین راه هم به گل رسیدند.

وی درباره اینکه چرا دفاع تیمش خوب نبوده و ضعف را در کجا می‌بیند، اظهار داشت: در گل‌هایی که خوردیم دفاع و دروازه‌بان ما می‌توانستند بهتر عمل کنند، اما در مجموع دفاع تیمی ما باید بهتر شود. ما تمرکز لازم را نداریم و ۹۰ درصد گل‌هایی که خوردیم روی ضربات ایستگاهی یا اشتباه خودمان بوده است. این مسئله به نداشتن تمرکز باز می‌گردد و مسئله بعدی این است که بعد از توپ‌گیری نمی‌دانیم که چطور باید آن را انتقال بدهیم که باید روی این ضعف کار کنیم تا بهتر شویم.