ذوب آهن قافله را به تبریزی‌ها باخت
ذوب آهن قافله را به تبریزی‌ها باخت

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد. در این دیدار برای ذوب آهن رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، وحید محمدزاده، احمد کامدار، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر و […]

۱۳۹۴۱۲۱۲۰۰۰۲۳دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار برای ذوب آهن رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، وحید محمدزاده، احمد کامدار، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی رجب‌زاده بازی می‌کردند.

در سوی دیگر هم امیر قلعه‌نویی تراکتور را با ترکیب محمد رضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، آگوستو سزار، مهدی کیانی، سینا عشوری، ایوب کلانتری، شاهین ثاقبی و فرزاد حاتمی به میدان فرستاد.

این دیدار با نمایش برتر تراکتورسازان آغاز شد و بازیکنان این تیم موفق شدند در ۲۰ دقیقه ابتدایی چند موقعیت جدی و خطرناک روی دروازه میزبان ایجاد کنند در حالی که تلاش ذوبی‌ها در این مدت تنها به یکی دو فرصت نصفه نیمه خلاصه شد که امیرکامدار در هردو موقعیت نقش داشت.

در دقیقه ۳ بازی روی پاس عمقی عشوری، فرزاد حاتمی در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب فرصتی خطرناک شد اما رشید مظاهری با خروج به موقع توپ را از جلوی پای این بازیکن دفع کرد.

در دقیقه ۱۴ بازی هم ری ارسال کرنر، کارلوس ضربه‌ای خطرناک روانه دروازه ذوب آهن کرد که این بار هم مظاهری با واکنش خوب و با دست مخالف توپ را از کنج دروازه به کرنر فرستاد. بلافاصله روی ارسال کرنر و در یک رفت و برگشت مهاجم تراکتور توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد اما به دلیل قرار گرفتن در موقعیت آفساید این گل پذیرفته نشد.

در ادامه ذوب آهن هم در میانه میدان عملکرد بهتری داشت اما باز هم روی حملات تراکتور یک بار دیگر بازیکنان میهمان صاحب فرصت شدند و ایوب کلانتری در دقیقه ۲۶ در یک حرکت عمقی می‌رفت که دروازه ذوب آهن را باز کند اما ضربه موج‌دار این بازیکن با اختلافی کم از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ بازی هنگام پاس رو به عقب کامدار و اشتباه هادی محمدی، کاپیتان تراکتور با یک توپ ربایی برای هم تیمی خود موقعیت گلزنی ساخت که البته با خروج مظاهری ضربه مهاجم قرمزها دفع شد اما ولید اسماعیل مدافع ذوب آهن برای دفع توپ برگشتی با اشتباهی فاحش می‌رفت که با گل به خودی دروازه ذوب آهن را باز کند اما با خوش شانسی توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه هم تلاش دو تیم برای گلزنی بی‌ثمر ماند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با خوش شانسی ذوب آهن با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم را هم تراکتور بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ۴۷ روی یک ارسال از جناح راست، ایوب کلانتری ضربه‌ سری خطرناک روانه دروازه ذوب آهن کرد که با واکنش بسیار خوب مظاهری خطر رفع شد. چند دقیقه بعد باز هم تراکتور فرصت‌سازی کرد اما این بار هم ضربه سر ایرانپوریان از مقابل دروازه به بیرون رفت.

در ادامه کار با فرار تند و تیز کاوه رضایی و خطای کارلوس بر روی این بازیکن در محوطه جریمه تراکتور، داور به سود ذوب آهن پنالتی گرفت و این موقعیت را در دقیقه ۶۰ بازی رجب‌زاده به گل تبدیل کرد تا برخلاف جریان بازی میزبان صاحب برتری شود.

اما این برتری دوام چندانی نداشت و در دقیقه ۶۹ بازی بختیار رحمانی بازیکن تازه وارد تراکتور از روی یک ضربه آزاد و از راه دور دروازه ذوب آهن را گشود تا دوباره نتیجه به تساوی کشیده شود.

اما این پایان کار نبود و تراکتورسازی که حملات بیشتری نسبت به میزبان ترتیب داده بود در دقیقه ۸۶ بازی روی ارسال از جناح چپ و ضربه بادقت خالد شفیعی دیگر بازیکن تعویضی قلعه‌نویی باز هم به گل رسید تا این بار آذری‌ها از حریف پیشی بگیرند.

این دیدار در نهایت با حساب ۲ بر یک به سود تراکتورسازی پایان یافت تا ذوب آهن بازهم از صدر جدول فاصله بگیرد.

در این دیدار سینا عشوری، خالد شفیعی و کارلوس از تراکتورسازی و قاسم حدادی‌فر و محمدرضا حسینی از ذوب آهن کارت زرد گرفتند.