آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده تبریز / ثبت نام ۳ هزار متقاضی
آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده تبریز / ثبت نام ۳ هزار متقاضی

پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر افزود: تاکنون تعداد ۳۰۰۷ نفر از مالکین تاکسی‌های فرسوده کلان‌شهر تبریز د‌ر طرح تبدیل به احسن این تاکسی‌ها ثبت نام کرده‌اند. وی افزود: طبق اولویت‌بندی انجام گرفته ۷۸۰ نفر از ثبت نام کنندگان در فروردین ماه و مابقی نیز در سایر ماه‌های نیمه اول سال‌جاری مراحل تبدیل به […]

پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر افزود: تاکنون تعداد ۳۰۰۷ نفر از مالکین تاکسی‌های فرسوده کلان‌شهر تبریز د‌ر طرح تبدیل به احسن این تاکسی‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: طبق اولویت‌بندی انجام گرفته ۷۸۰ نفر از ثبت نام کنندگان در فروردین ماه و مابقی نیز در سایر ماه‌های نیمه اول سال‌جاری مراحل تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده را انجام خواهند داد.

عباس نژاد تاکید کرد: تمامی ۷۸۰ نفر اولویت اول که از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده  از روز شنبه ۲۱ فروردین با مراجعه به سازمان تاکسیرانی نسبت به طی روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: طبق پیگیری‌های انجام گرفته پیامک‌های ارسالی توسط تعدادی از مشمولین اولویت اول به دلایل مختلف وصول نشده که مقرر شده از طریق تماس تلفنی به اطلاع آن‌ها نیز رسانده شود ولی خود رانندگان ثبت نام کننده نیز می‌توانند جهت پیگیری ثبت نام و مشخص شدن اولویت خود به سازمان مراجعه کنند.

وی در پایان از تمامی مالکین تاکسی‌های فرسوده‌ای که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند نیز درخواست کرد که با استفاده از فرصت پیش آمده جهت استفاده از تسهیلات موجود در اسرع وقت از طریق دفاتر پیشخوان دولت جهت ثبت نام اقدام کنند.