آیا تراکتور می تواند از ازبکستان عبور کند ؟
آیا تراکتور می تواند از ازبکستان عبور کند ؟

در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است. تراکتورسازی تبریز تاکنون سابقه سه بازی با تیم‌های کشورهای آسیای میانه را دارد که هر سه بازی را واگذار کرده است. این تیم سال گذشته در نخستین بازی در حالی که در نیمه نخست با گل ادینهو از […]

در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است.

تراکتورسازی تبریز تاکنون سابقه سه بازی با تیم‌های کشورهای آسیای میانه را دارد که هر سه بازی را واگذار کرده است.

این تیم سال گذشته در نخستین بازی در حالی که در نیمه نخست با گل ادینهو از نسف قارشی ازبکستان پیش بود، در نهایت بازی را واگذار کرد.

در بازی برگشت نیز در تبریز باز هم این حکایت تکرار شد و تراکتورسازی ابتدا با گل مهدی کیانی پیش افتاد، اما در پایان بازی را دو بر یک واگذار کرد.

این فصل نیز تراکتورسازی در حالی در بازی رفت برابر پاختاکور ازبکستان با یک گل مغلوب شد که تیم برتر میدان بود و حتی مربی تیم پاختاکور  اعتراف کرد که با خوش‌شانسی برابر تیم تراکتورسازی به برتری دست یافتند.

در بازی امروز تیم تراکتورسازی با لباس یکدست قرمز وارد میدان شده و حریف ازبک نیز یکدست سفیدپوش خواهد بود.

در پایان دور سوم این رقابت‌ها در گروه c تیم تراکتورسازی تبریز با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و تیم الهلال عربستان با پنج امتیاز، پاختاکور ازبکستان با چهار امتیاز و الجزیره امارات با یک امتیاز تیم‌های بعدی این گروه هستند.

تراکتورسازی در حالی میزبان تیم پاختاکور است که پرونده میزبانی این تیم در دور مقدماتی امروز بسته شد و بازی تراکتورسازی با الهلال عربستان در کشور ثالث برگزار می‌شود.