فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، سروش رفیعی، خالد شفیعی و مهدی شریفی بازیکنان یک اخطاره تراکتور هستند که طبق قوانین AFC در صورت دریافت کارت زرد در بازی روز چهارشنبه مقابل پاختاکور، یک جلسه از همراهی تیمشان محروم شده و نمی‌توانند در مقابل الهلال عربستان به میدان بروند.   جلسه هماهنگی بازی دو تیم هم با حضور […]

فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، سروش رفیعی، خالد شفیعی و مهدی شریفی بازیکنان یک اخطاره تراکتور هستند که طبق قوانین AFC در صورت دریافت کارت زرد در بازی روز چهارشنبه مقابل پاختاکور، یک جلسه از همراهی تیمشان محروم شده و نمی‌توانند در مقابل الهلال عربستان به میدان بروند.

 

جلسه هماهنگی بازی دو تیم هم با حضور مسئولان مختلف ورزشی استان در محل هیئت فوتبال تبریز برگزار شد.

 

جواد ششگلانی، رییس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در این جلسه اظهار کرد: ما در این جلسه دور هم شدیم تا بتوانیم با مشورت و هماهنگی در مرتفع کردن بعضی موارد مطرح شده در جلسه و با کمک به هم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و در این ارتباط هواداران تیم با حضور در استادیوم یادگار امام تبریز و با تشویق بی امان، به عنوان یار دوازدهم پرشور بودن و مهمان نوازی خود را به فوتبال ایران و آسیا نشان خواهند داد.

 

گفتنی است، بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹:۱۵روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود.