خطیبی:باحمایت هواداران به لیگ برتر می آییم
خطیبی:باحمایت هواداران به لیگ برتر می آییم

رسول خطیبی پس از پیروزی شیرین یک بر صفر مقابل فجر سپاسی، با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: ما توانستیم یک بازی شش امتیازی را پیروز شویم و ابن جز در سایه لطف خداوند، دعای هواداران و تلاش جانانه بچه های تیم به دست نیامده است.   وی ضمن تمجید از همراهی هواداران ماشین‌سازی […]

۸۲۸۶۷رسول خطیبی پس از پیروزی شیرین یک بر صفر مقابل فجر سپاسی، با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: ما توانستیم یک بازی شش امتیازی را پیروز شویم و ابن جز در سایه لطف خداوند، دعای هواداران و تلاش جانانه بچه های تیم به دست نیامده است.

 

وی ضمن تمجید از همراهی هواداران ماشین‌سازی در دیدار با فجرسپاسی شیراز گفت: فوتبال بدون حضور تماشاگران و هواداران، خالی از هیجان است و جز یک ارائه حرکات ورزشی جذابیتی ندارد.

 

خطیبی خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که با تلاش ستودنی بچه‌های تیم شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم پیام‌آور شادی برای طرفداران قدیمی‌ترین تیم شمال‌غرب کشور باشیم.

 

سرمربی ماشین‌سازی افزود: جا دارد از همه هوادارانی که زحمت سفر چندصد کیلومتری به شیراز را به جان خریدند، تقدیر و تشکر کنم و از همه عزیزان و طرفداران که ما را همیشه مورد لطف و محبت خود قرار می‌دهند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

 

خطیبی با تاکید بر تلاش تیمش برای محقق کردن آرزوی هواداران ماشین سازی در صعود به لیگ برتر گفت: هفت فینال سخت و دشوار را در پیش داریم که با حمایت هواداران، مسئولان و اصحاب رسانه، می‌توانیم از این آزمون‌ها با سربلندی بیرون بیاییم.