اولین جشنواره عکس سفره هفت‌سین در سرعین برگزار می‌شود
اولین جشنواره عکس سفره هفت‌سین در سرعین برگزار می‌شود

سیدصادق حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ سنت‌های گذشته به ویژه عید باستانی نوروز جزو سنت‌های خاص و ویژه است، گفت: این جشنواره با هدف پاسداشت یکی از آیین‌های کهن و زیبای نوروزی که در قلمرو فرهنگی ایران زمین رایج است، برای اولین بار و با حمایت و پشتیبانی هنردوستان برگزار می‌شود. وی […]

سیدصادق حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ سنت‌های گذشته به ویژه عید باستانی نوروز جزو سنت‌های خاص و ویژه است، گفت: این جشنواره با هدف پاسداشت یکی از آیین‌های کهن و زیبای نوروزی که در قلمرو فرهنگی ایران زمین رایج است، برای اولین بار و با حمایت و پشتیبانی هنردوستان برگزار می‌شود.

وی افزود: بهترین عکس از هنرمندان و علاقمندان هنر عکاسی توسط داوران و با اهمیت گردشگری انتخاب خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با انتشار عکس سفره هفت‌سین خود در شبکه‌ها و فضای مجازی نسبت به جمع‌آوری رای اقدام کنند.

حسینی تصریح کرد: مهلت ارسال عکس به اولین جشنواره عکس سفره هفت‌سین تا ۱۴ فروردین از طریق شماره تلگرام ۰۹۱۴۹۵۶۰۶۲۱ تعیین شده است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: به تصاویر برگزیده شده جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

۱۹۶۹۲