اما دکوربرنامه موضوع دیگری بود که رامبد به سراغش رفت و بیان کرد: این دکور به پیشنهاد بهراد جوانبخت مدیر هنری برنامه و بعد از تحقیقات زیادی که روی مواد بازیافتی و کاربراین آثار داشتیم، شکل گرفت. وی ادامه داد: این اتفاق برای این رخ داد تا حواسمان بیشتر به زباله ها و محیط زیست […]

اما دکوربرنامه موضوع دیگری بود که رامبد به سراغش رفت و بیان کرد: این دکور به پیشنهاد بهراد جوانبخت مدیر هنری برنامه و بعد از تحقیقات زیادی که روی مواد بازیافتی و کاربراین آثار داشتیم، شکل گرفت.

وی ادامه داد: این اتفاق برای این رخ داد تا حواسمان بیشتر به زباله ها و محیط زیست اطرافمان باشد و باید بگویم که این برای اولین بار در دنیا است که دکور برنامه ای با مواد بازیافتی ساخته شده و همچنین هزینه ساخت آن نیز کمتر از هزینه ای شد که با متریال رایج ساخته می‌شود.

بشقاب های یکبار مصرف، بطری ها، قاشق و چنگال های پلاستیکی و در بطری از موادی هستند که در ساختار این دکور به کار برده شده است.

بعد از یک رفت  و آمد رسانه ای بهراد جوانبخت طراح این دکور حاضر شد و او نیز به آسیبی که این مواد به محیط زیست می‌زنند، اشاره کرد و هدف طرح را یادآوری این صدمات برای جلب بیشتر حواس ما به محیط اطرافمان ذکر کرد. در همین راستا قرار شد دو کار موجود در استودیو که با این مواد ساخته شده اند برای انجام کار خیر به مزایده گذاشته شوند.

سپس حمید حامی به روی صحنه آمد و قطعه ای را اجرا کرد و در ادامه بعد از پخش آیتم ایرانگردی بهروز بقایی؛ امیر حسین رستمی بی‌هیچ مقدمه ای لباهنگ را با اجرای آهنگی از مازیار فلاحی آغاز کرد.

در حین اجرای وی دانیال غفارزاده که از اعضای پشت صحنه خندوانه است، جهت نمایشی کردن اجرا با هماهنگی امیرحسین به جلو صحنه آمد.

وقتی بخش پیش از ورود رستمی به برنامه که در آن او دعوا با رامبد را در سری قبل تکذیب کرد، پخش شد محمدرضا هدایتی با معرفی رامبد جلو آمد و کاری از رضا صادقی را با حضور دانیال و پسرش اجرا کرد بعد هم نوبت به زمانی برای تبلیغات رسید.

زمانی که طی آن رستمی کد هدایتی را به نمایش گذاشت و هدایتی نیز کد او را با بیان این جمله که «ما چه قدر لوسیم» به دوربین نشان  داد.

در بخش آخر خندوانه نیز رضا شفیعی جم در نقش کمدین وارد شد و از تشابه برخی میوه ها به حروف صدادار گفت و آن ها را «میوه های صدادار» نامید که طی توصیف آن ها و مثال هایی از صدای شلیل، هلو و غیره به عدم مصرف این نوع میوه ها در جلوی جمع تاکید کرد.

با این تفاسیر قسمت دیگری از خندوانه به همراه آرزوی شادی و سلامتی برای همه مردم ایران به پایان رسید و باید دید در شب های آتی چه کسانی برای اجرای لباهنگ در این استودیو حاضر می شوند و چه رویدادهایی رقم می خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران