“رحیم محمدی” اظهار داشت: در پی اطلاع شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در خانه باغ های شهر “هوراند” شهرستان اهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، بررسی شیوه های سرقت و تعقیب و مراقبت های […]

“رحیم محمدی” اظهار داشت: در پی اطلاع شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در خانه باغ های شهر “هوراند” شهرستان اهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، بررسی شیوه های سرقت و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، سرانجام ماموران انتظامی پاسگاه “هوراند” شهرستان اهر موفق شدند، ۳ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان به ۴ فقره سرقت از خانه باغ ها و مزارع سطح شهرستان اعتراف کردند که با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.