افتتاح سه هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مهر شهر جدید سهند
افتتاح سه هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مهر شهر جدید سهند

محمدرضا مظفری از افتتاح سه هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مهر، یک ساختمان اورژانس و دو باب مدرسه همزمان با دهه فجر در شهر جدید سهند استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: سهند در کل دارای ۳۶ هزار و ۲۶۹ واحد مسکن مهر است که تاکنون ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد آن به بهره‌برداری […]

sccsمحمدرضا مظفری از افتتاح سه هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مهر، یک ساختمان اورژانس و دو باب مدرسه همزمان با دهه فجر در شهر جدید سهند استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: سهند در کل دارای ۳۶ هزار و ۲۶۹ واحد مسکن مهر است که تاکنون ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: سایت مسکن مهر شهر جدید سهند دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است که قرار است مابقی آن تا خرداد سال ۹۵ به متقاضیان تحویل داده شود.
مظفری با تأکید بر این که در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل خاصی در سایت مسکن مهر و وضعیت کلی شهر سهند وجود ندارد، بیان کرد: تورم و رکود در سال‌های اخیر کمی روند پروژه‌های مسکن مهر را کند کرده بود که در حال حاضر با پرداخت وام تکمیلی از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان به هریک از واحدها در اوایل سال ۹۴، این مشکل نیز رفع شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در ادامه سخنانش در خصوص عملیات ساخت آزادراه تبریز – سهند نیز بیان کرد: این آزادراه درکل به طول ۲۴ کیلومتر بوده که ۹ کیلومتر آن به وسیله شرکت عمران شهر جدید سهند و ۱۵ کیلومتر باقیمانده به وسیله شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور ساخته خواهد شد که براساس جلسه برگزار شده با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور وظیفه ساخت این ۱۵ کیلومتر به شرکت احداث، بهره‌برداری و نگهداری آزادراه سهند – تبریز واگذار شد.

وی با بیان این که تاکنون ۷.۵ کیلومتر از بخش تحت وظایف شرکت عمران آسفالت شده و به زودی نیز مابقی آن به پایان خواهد رسید گفت: در حال حاضر بخش دوم این مسیر دارای پیشرفتی ۵۰ درصدی است که مراحل آن به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش رفته است.

مظفری کاهش ترافیک، کاهش سوانح رانندگی، افزایش امنیت و صرفه‌جویی در زمان و سوخت را از جمله مزیت‌های ساخت این آزادراه بیان کرد و افزود: با راه‌اندازی این آزادراه دسترسی مردم به شهر تبریز آسان‌تر شده که امید است در صورت پیشرفت مناسب عملیات این پروژه تا ۶ ماهه دوم سال ۹۵ به پایان برسد.