راه اندازی پرواز های هواپیمایی قشم از فرودگاه تبریز
راه اندازی پرواز های هواپیمایی قشم از فرودگاه تبریز

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم در آیین راه اندازی این خط های پروازی گفت: مسافران جزیره قشم در مسیرهای یاد شده می توانند به طور مستقیم از طریق هوا به این جزیره سفر کنند. مجتبی شمس نژاد با بیان اینکه خط پروازی قشم – اصفهان پیش از این توسط دیگر شرکت های هواپیمایی خدمات ارایه […]

۲۱۲۱۲مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم در آیین راه اندازی این خط های پروازی گفت: مسافران جزیره قشم در مسیرهای یاد شده می توانند به طور مستقیم از طریق هوا به این جزیره سفر کنند.
مجتبی شمس نژاد با بیان اینکه خط پروازی قشم – اصفهان پیش از این توسط دیگر شرکت های هواپیمایی خدمات ارایه می کرد، افزود: از امروز شرکت قشم ایر در مسیر یاد شده نیز خط پروازی مستقیم راه اندازی کرده است.
وی اضافه کرد: از ۱۵ اسفند سال ۹۴ با استقرار دومین فروند هواپیمای قشم ایر در این فرودگاه بین المللی، تعداد سفرهای هوایی از قشم به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و یزد افزایش می یابد.
فرودگاه بین المللی قشم یکی از پنج فرودگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه با بیش از ۱۰ پرواز داخلی و خارجی در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دبی یکی از فرودگاه های بزرگ جنوب کشور محسوب می شود.
جزیره قشم در جنوب ایران با حدود ۱۱۷ هزار نفر جمعیت یکی از نقاط مهم گردشگری است و همه ساله چندین میلیون مسافر داخلی و خارجی از طریق هوا، دریا و زمین وارد این جزیره می شوند.
مسافران قشم در سفر به این جزیره می توانند علاوه بر تماشای زیبایی های ژئوسایت های یگانه ژئو پارک خاورمیانه در این جزیره، از سواحل زیبا، خلیج دلفین های هنگام، قلعه پرتغالی ها، ماسه های نقره ای هنگام، جزایر ناز، غارهای خوربس، موزه ژئوپارک، غذاهای خوشمزه بومیان و بازارهای این جزیره استفاده کنند.