رمضان آفریدون اظهار کرد: این وضعیت جوی موجب بروز تصادفات قابل توجهی شده است. وی از وقوع ۴۰ تا ۵۰ تصادف خسارتی در ساعات اولیه صبح امروز مابین ۶ تا ۱۰ خبر داد و اضافه کرد: به جز یک مورد از این تصادفات بقیه خسارتی بوده‌اند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصادف بین […]

رمضان آفریدون اظهار کرد: این وضعیت جوی موجب بروز تصادفات قابل توجهی شده است.

وی از وقوع ۴۰ تا ۵۰ تصادف خسارتی در ساعات اولیه صبح امروز مابین ۶ تا ۱۰ خبر داد و اضافه کرد: به جز یک مورد از این تصادفات بقیه خسارتی بوده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصادف بین موتورسیکلت و پژو را تنها تصادف جرحی صبح امروز اعلام و تصریح کرد: این تصادف یک مصدوم هم داشته است.

آفریدون با بیان اینکه شهر زنجان صبح امروز شاهد یخبندان بی سابقه‌ای بوده است، ادامه داد: ماموران شهرداری هم با وجود همه تلاش‌هایی که انجام می‌دادند، توان رفع همه مشکلات را نداشتند از این رو آمار تصادفات صبح امروز بالا است.

وی رانندگان بی‌تجربه را عامل اغلب تصادفات صبح امروز شهر زنجان دانست و گفت: این تصادفات اغلب به صورت زنجیره‌ای، خروج از جاده و لیز خوردن روی داده که دلیل آن عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین تاکید کرد: اندکی دقت و تامل مانع بروز بسیار از مشکلات می‌شود.

منبع:فارس