غلامحسن احمدی با اشاره به ادامه روند عملیات اجرایی شهر بازی زنجان اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه موجود علاوه برای دستگاه‌های بازی موجود چندین دستگاه جدید هم در پارک ملت نصب می‌شود. وی به جمع شدن چرخ فلک موجود در شهر بازی زنجان اشاره و اضافه کرد: این دستگاه بازی به دلیل عدم تایید استاندارد […]

غلامحسن احمدی با اشاره به ادامه روند عملیات اجرایی شهر بازی زنجان اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه موجود علاوه برای دستگاه‌های بازی موجود چندین دستگاه جدید هم در پارک ملت نصب می‌شود.

وی به جمع شدن چرخ فلک موجود در شهر بازی زنجان اشاره و اضافه کرد: این دستگاه بازی به دلیل عدم تایید استاندارد چندین سال بود که بدون استفاده شده بود به همین دلیل جمع‌آوری شده و با یک دستگاه جدید با همان ارتفاع جایگزین می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ظرفیت فعلی دستگاه‌های بازی پارک ملت زنجان را ۱۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: با نصب دستگاه‌های جدید این ظرفیت به ۴۵۵ نفر افزایش می‌یابد.

احمدی ظرفیت دستگاه‌های بازی بزرگسالان شهر بازی زنجان را بعد از نصب دستگاه‌های جدید ۳۴۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۱۳ ظرفیت دیگر این پارک برای کودکان ایجاد می‌شود.

وی ظرفیت چرخ فلک زنجان را ۹۶ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کار نصب دستگاه‌های جدید شهر بازی زنجان در مرحله فونداسیون قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه تجهیزات شهر بازی زنجان در کارخانه در حال ساخت است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده، دستگاه‌های پیش‌بینی شده تا فروردین سال‌ آینده در محل مورد نظر نصب می‌شود.

احمدی با تاکید بر بازگشایی شهر  بازی زنجان در فروردین ماه سال آینده افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده ۱۰ دستگاه جدید در پارک ملت نصب می‌شود.

وی سرسره آبشار، چرخ فلک، ماشین برقی، تاب پرنده، کشتی صبا، آفتاب مهتاب، قطار کودک، فیل پرنده و  قایق کودک، کف گرد، قلعه بازی و … را از جمله دستگاه‌هایی اعلام کرد که در شهر بازی زنجان نصب می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان مبلغ قرارداد شهر بازی با پیمانکار را ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این مبلغ به بیش از این مبلغ افزایش می‌یابد.

احمدی با اشاره به خلع ید انجام شده از پیمانکار پارک ارم ابراز کرد: این پیمانکار به دلیل عدم توانایی در عمل به تعهدات، با طی مراحل قانونی خلع ید شده است.